Persoonlijk

Dit ben ik!

Hallo iedereen!

Welkom op Birds and Beez!

Laat ik me even voorstellen. Ik ben Kimberly, een 18 jarig meisje/vrouw (Als je 18 bent, ben je eigenlijk vrouw, maar meisje klinkt toch nog net wat leuker ;)) en ik woon in Zuid-Holland.

Ik hou van alles wat met beauty te maken heeft! Ik geniet van een mooie blush, hou van de lekkere geuren van parfum en bodylotion en word he-le-maal wild van prachtige nieuwe collecties (zoals nu van de MAC heavenly creatures collectie!)

Al een aantal jaren volg ik vele beautyblogs en ik begon me laatst af te vragen waarom ik er zelf nog niet een ben begonnen. And now it’s time! 

Ik ben al druk bezig met het maken van een eigen layout en het uitvogelen van wordpress, vandaar dat m’n site op dit moment nog een beetje saai is, maar daar komt dus verandering in!

Ik hoop dat jullie veel plezier hebben met het lezen van mijn blogs! 🙂

Liefs, Kimberly

Bron foto: weheartit.com

3 thoughts on “Dit ben ik!

  1. Je bent een jonge vrouw. Van harte welkom Kimberly en succes met je drukke bezigheden. Er is een krachtbron die jouw leven wenst te gaan leiden naar jouw doel. Fijne avond en week. Patricia

Geef een reactie

