Shoplog

We all love sale shopping! Right?

Donderdag 5 juli besloten mijn moeder en ik om eens even lekker te gaan shoppen in Hoofddorp. Mijn kledingkast is totaal niet zomerproof en aangezien nu de tijd is van veel sale vond ik het wel tijd om nu te gaan om nog te genieten van alle dingen in de sale! We begonnen de dag bij de HEMA, daar hebben ze elke dag tot 10 uur ontbijt voor 1 euro! 1 euro is echt geen geld voor als je ziet wat je allemaal krijgt. Je krijgt een stukje pistolet met ei en bacon, een lekker ver croissantje met aardbeienjam en een kopje thee of koffie. Voor dat geld maak je het nog niet eens zelf 😉  Toen we het ontbijtje achter de kiezen hadden zijn we op weg gegaan naar Hoofddorp. Ik heb lekker geshopt bij o.a. Primark, ZARA, H&M en de Rituals.  Benieuwd naar wat ik allemaal heb gekocht? Lees dan verder! 

Hoofddorp staat natuurlijk vooral bekend om de Primark die daar zit, dus daar zijn we ook meteen begonnen, aangezien het vakantie is en het dan erg druk kan zijn. We waren ongeveer rond half 11 in Hoofddorp en zijn meteen naar de Primark gegaan. Aangezien het passen bij de Primark altijd een hel is (Lees: Lange rijen bij de paskamers en je mag maar 8 stuks per keer meenemen) probeer ik eigenlijk zo veel mogelijk gewoon in de winkel te passen. Ik doe meestal een legging, jurkje en een wit topje aan zodat je dan makkelijk kan passen. Eigenlijk mag dit niet, maar om nou ongeveer een uur in de rij te staan vind ik eigenlijk zo zonde van m’n tijd.

Allereerst kocht ik dit dit lichtblauwe mouwloze bloesje. Hij is lekker luchtig en staat erg leuk bij een kort broekje of bij een rokje. Het bloesje was geloof ik 7 euro.

Een lichtbruin vestje is altijd handig om te hebben! De vestjes van Primark vind ik altijd wel erg lekker zitten en je kunt er nooit teveel van hebben! Het vestje was geloof ik 8 euro.

Op dit topje was ik op slag verliefd! Een medewerkster van de Primark was net bezig met het ophangen dus gelukkig was mijn maat er nog. Het is een vrij sheer topje met een goude shimmer erin. Ideaal voor een avondje uit of voor een zomers dagje. Dit topje kosten 13 euro.

Deze leuke ketting hing daar om gekocht te worden! Het is een lange ketting die tot ongeveer je navel komt. Ik vind hem erg leuk doordat het goud en zwart is, een kleur die ik vaak draag en mijn meeste sieraden zijn zwart. De ketting was maar 3 euro! Daarvoor kon ik hem echt niet laten hangen.

Na de Primark zijn we naar de ZARA gegaan. De ZARA vind ik een onwijs leuke winkel met leuke kleding en accessoires. De parfum die ze verkopen is ook erg lekker en voor een klein prijsje. Ik heb zelf drie parfums van de ZARA en wil eigenlijk altijd als ik er ben wel een nieuwe meenemen. Ik ben echt een huge parfumaddicted.

Ik nam eigenlijk vrij veel mee naar de paskamers, maar veel was net te groot of ik wist niet zo goed hoe ik het zou moeten combineren. Ik ben namelijk niet zo goed daarin. Dit rokje ziet er misschien op het eerste gezicht niet zo leuk uit, maar hij staat onwijs leuk, daar was ik eigenlijk wel door verrast! Gister heb ik hem meteen aangedaan. Hier komt denk ook nog wel een OOTD van. Hij kosste me 20 euro.

Na de ZARA zijn we doorgelopen naar de H&M. In Hoofddorp zitten de Primark, H&M en ZARA maar van een steenworp afstand van elkaar af, erg handig! Bij de H&M was het vrij rustig in vergelijking met de Primark en de ZARA.

Ik hou van roze en rokjes en toen ik deze zag wist ik dat die mee moest naar mijn kledingkast! Hij komt ongeveer tot iets boven de knie en heeft een klein riempje met gouden details. Deze was 5 euro.

Al vaak als ik bij de H&M was heb ik staan twijfelen of ik dit broekje zou kopen. Toen ik donderdag zag dat die in de sale was twijfelde ik niet meer en nam hem meteen mee. Lekker fleurig en luchtig op zomerdagen. Hij is vrij dun en daarom dus ideaal voor de zomer. Hij was 7 euro

Altijd handig om te hebben, een zwart rokje. Kan bij alles en eigenlijk bij elk weer wel met een legging of panty eronder. Deze was niet in de sale en was 5 euro.

Vele passessies en alle bekeken kledingrekken verder (en ondertussen heel wat uurtjes later) hebben we een korte stop gehouden bij de HEMA om even lekker bij te komen en wat te eten en drinken. De broodjes bij de HEMA vind ik altijd erg lekker en je hebt veel keus. Mijn moeder en ik namen allebei een lekker broodje zalm en samen deelde we een croque monsieur. Na deze korte stop besloten we om nog even te kijken bij de Rituals. Mijn moeder word deze zaterdag alweer 50 jaar (Hello Sara!) en ik wilde nog een leuk cadeautje kopen. Omdat ik Rituals zelf ook een geweldige winkel vind besloot ik ook nog even rond te neuzen voor mezelf.

Natuurlijk kon ik niet weggaan zonder iets voor mezelf te kopen. Voor mijn moeder kocht ik Yin bed & body spray, die wilde ze graag hebben maar vond ze iets te duur om voor zichzelf te kopen, daarom heb ik hem voor haar gekocht! Voor mezelf kocht ik de Magic Touch body cream. Ik hou van de geurlijn met cherry blossom en rice milk en zocht nog een lekkere bodylotion. Deze was 4 euro 90.  Hier komt nog een review van samen met de Zensation doucheschuim!

En toen was het alweer tijd om naar huis te gaan na een heerlijk gezellig dagje shoppen.

Tot de volgende keer!

Liefs, Kimberly

Q: Hebben jullie nog lekker sale geshopt? 🙂

P.s. Sorry voor de wat slechte foto’s, ik moet nog veel oefenen! 

10 thoughts on “We all love sale shopping! Right?

Geef een reactie

