Review

Review – Rituals Zensation en Magic Touch

Één van mijn favoriete geuren van de Rituals is toch wel de Cherry Blossom en Rice Milk lijn. Ik hou van die geur! In mijn shoplog van maandag konden jullie al lezen dat ik de Magic Touch bodycream had gekocht. Thuis had ik nog de Zensation doucheschuim staan. Benieuwd naar wat ik van deze producten vind? Lees dan snel verder! 

Allereerst de verpakking. Eigenlijk is het een vrij simpele witte verpakking met groene letters en details. Groen en wit vind ik zelf een leuke en frisse combinatie.

Ik kan het wel blijven zeggen, maar wat een heer-lijke geur heeft de Zensation doucheschuim! Ik douche altijd ’s morgens en met deze doucheschuim begint je dag al helemaal happy! Het heeft een beetje een zoete maar toch wel wat frisse geur, perfect om je dag mee te beginnen. Deze doucheschuim bevat 200ml en je doet er een aardig tijdje mee, dit is namelijk al de tweede fles die ik heb. Wat dit product zo bijzonder maakt is dat het lijkt op een scheerschuim fles. Als je op het tuitje druk komt er een gelachtige substantie uit die, als je wrijft, schuim word. Aan een ‘spuitje’ heb je wel genoeg, ik gebruik zelf altijd een douchepuff en het schuimt erg lekker! De prijs van de Zensation doucheschuim is EUR 7,90.

De Magic Touch bodycream heeft dezelfde heerlijke geur als de Zensation doucheschuim, heerlijk! De bodycream zit in een tube wat ik zelf altijd erg handig vind. Aan een erwtje van deze cream heb je genoeg voor je hele arm. De cream trekt snel in en er blijft een heerlijke geur achter die je nog wel even licht ruikt. Hij voed mijn huid goed, want nadat ik de bodycream heb gebruikt is mijn huid heerlijk zacht! In de tube zit 70ml, en aangezien je maar vrij weinig nodig hebt per keer denk ik dat hij wel een aardig tijdje meegaat. Ik heb deze bodycream gekocht voor EUR 4,90.

Eindconclussie: Ik ben super positief! De geur is heerlijk en de verpakkingen zijn ook erg praktisch! Echt een aanrader voor iedereen die wel van een zoet maar toch aardig fris geurtje houd.

De producten van Rituals kun je kopen in de winkel of hier in de webshop.

5 thoughts on “Review – Rituals Zensation en Magic Touch

  1. Pingback: Wat staat er in mijn douche? « birdsandbeez

Geef een reactie

