Review

Review – MAX mascara

Ik heb al veel gelezen over de MAX mascara van de Action, die je voor, EUR 0,98 (Echt waar!) kunt kopen. De meeste artikelen die ik had gelezen klonken erg positief, dus ik vond het tijd worden dat ik het zelf ook maar eens ging testen. Bij ons in dorp zit een Action, dus ben daar even snel naar binnen gehuppeld. Lees meer voor mijn review! 

De verpakking vind ik al gelijk een pluspunt! Ik vind het zelf al wat hygiënischer dat de borstel nog niet in de mascara zit, en dat de mascara zelf zit verpakt in karton. Op deze manier weet je zeker dat nog niemand hem heeft opengemaakt. De mascara hangt overigens tussen de andere beautyspullentjes van de Action. Volgens de verpakking beloofd de MAX mascara volume te geven, ik ben benieuwd!

Eenmaal uit de kartonnen verpakking hou je de mascara natuurlijk over. Op de mascara zelf zit nog een dopje, die je er gemakkelijk af kan halen. Het dopje heb ik zelf weggegooid, maar je zou hem natuurlijk zelf weer dicht kunnen doen als je dat zelf zou willen. De kleur die ik heb van de mascara is overigens nummer 2, black. Dit was de enige kleur die ze bij de action bij mij in dorp hadden. De vorm van de mascara is eigenlijk erg standaard, de meeste mascara’s zien er zo uit. Wel vind ik de roze rand erg leuk, ik hou niet voor niets van roze! 🙂

Het borsteltje is eigenlijk vrij simpel. Het is gewoon een rond ‘harig’ borsteltje. Het is gewoon van plastic. Hij doe me een beetje denken aan mijn One by One mascara van Maybelline. Zulk soort borsteltjes vind ik altijd wel fijn om te gebruiken, ze scheiden je wimpers (meestal) goed. En dan nu op naar de voor en na foto’s!

Dit is mijn oog zonder make-up. Ik heb hier helemaal niks op.

En dan nu met de MAX mascara. (ik gebruik alleen mascara op mijn bovenste wimpers) De mascara doet echt wat hij belooft, hij geeft volume, en hoe!  Ik ben echt zeer tevreden over de MAX mascara! Hij geeft mijn wimpers meer volume en plakt mijn wimpers niet aan elkaar.  Mijn wimpers zijn van zichzelf al redelijk donker, dus ik weet niet hoe deze mascara uitpakt als je wat lichtere wimpers hebt.

Ik was bang dat ik met deze mascara last zou gaan krijgen van mijn ogen, ik heb namelijk redelijk gevoelige ogen, maar tot nu toe heb ik nog geen last gehad!

Deze mascara is een aanrader voor iedereen die van koopjes houd en als je graag eens een andere mascara wilt proberen. Voor EUR 0,98 kan je hem eigenlijk niet laten liggen. De MAX mascara is te koop bij de Action.

7 thoughts on “Review – MAX mascara

Geef een reactie

