Inspiratie

Where is the summer?

Officieel is het eigenlijk al zomer in Nederland. Maar waar is de zon? Het weer van de afgelopen tijd helpt er nou niet echt bij om ons dat zomer gevoel te geven. Die regen en de lage temperaturen bezorgen je eigenlijk alleen maar een somber gevoel Vandaag besloot ik zelf maar eens het zomer gevoel op te zoeken. Van foto’s en plaatjes waar het zomer lijkt krijg ik altijd wel de kriebels en voel ik me toch wel wat vrolijker worden! Van al deze foto’s kreeg ik een lekker happy gevoel, en ik hoop dat ik het jullie ook kan geven! 🙂

En, zijn van deze foto’s dat kriebelende zomergevoel bij jullie ook begonnen? 

Liefs, Kimberly

Bron foto’s: Weheartit

5 thoughts on “Where is the summer?

Geef een reactie

