Shoplog

New in – MAC & Dior

Oops.. I did it again!  Nadat ik deze week nog een shoplogje online had geplaatst, heb ik weer wat nieuwe dingentjes geshopt. Dit keer geen kleding, sieraden of schoenen, maar beauty! En wat voor beauty, ik heb twee prachtige producten van MAC en Dior gescoord!  Benieuwd naar wat ik heb geshopt? Lees dan snel meer! 

Nadat ik de persberichten van de nieuwe MAC collectie heb gezien, de Heaven Creatures collectie, ging mijn hart sneller kloppen bij het zien van de MAC Mineral Skin Finish in Light Year. Wat een beauty! Omdat ik zaterdag 7 juli (toen de collectie uitkwam) niet naar een MAC counter of de pro shop kon, ben ik die zaterdag vroeg opgestaan om Light Year online te bestellen. Bij de MAC webshop was hij helaas al uitverkocht. Ik baalde al ontzettend, maar toen bedacht ik me dat de Bijenkorf tegenwoordig ook MAC online verkoopt, yay! Snel ging ik naar de website van de Bijenkorf en ik had geluk, hij was nog vol op voorraad! Snel deed ik hem in mijn virtuele mandje en rekende af met mijn ogen dicht, want goedkoop zijn de MSF producten niet. Ik wilde de rest van de collectie nog even in de counter bekijken en besloot de MSF op te halen bij de Bijenkorf in Den Haag.

Donderdag kreeg ik een mailtje dat mijn pakketje binnen was en dat ik de MSF kon komen halen bij de klantenservice. Ik ben meteen naar het station gefietst. Dit was eigenlijk de eerste keer dat ik gebruik maakte van het station hier in dorp, en natuurlijk reden er op dat moment geen treinen. Ik ben toen maar naar het station in het dorp hiernaast gereden, en gelukkig reden hier wel treinen, en ik was gelukkig net op tijd, lucky me! 

Vanaf het centraal station van Den Haag is het ongeveer 10 minuutjes lopen naar de Bijenkorf. Ik ben totaal niet topografisch en ik had geen idee waar ik heen moest, maar toch had ik het in één keer gevonden! Ik ben meteen naar de klantenservice gegaan en kreeg daar een groot pakketje, best gek eigenlijk omdat de MSF niet zo heel groot is.

De mooie MAC Light Year ❤

Nadat ik het pakketje had opgehaald ben ik weer naar beneden gegaan waar alle counters zitten van o.a. MAC, Dior, Chanel en Bobbi Brown.  Ik hou van parfum, en de Miss Dior van Dior staat al een aardig tijdje op mijn wishlist. Bij de Dior counter staan alle parfums van Dior op een rijtje om te bekijken en natuurlijk te testen. Ik spoot wat van Miss Dior op m’n polsen toen een medewerkster van Dior naar me toe kwam en mij de nieuwe geur liet ruiken, de Dior Addict. Mmm wat een heerlijke geur is dat! Je hebt drie varianten, een paarse fles, de Eau Sensuelle, een roze fles, Eau Fraiche, en een donkerblauwe, de Eau de Parfum. De parfum flesjes hebben dezelfde vorm als de Dior Addict lipsticks. Leuk detail! Van de medewerkster kreeg ik een bandje om met de parfum, zodat ik deze nog even lekker kon ruiken.

Natuurlijk wil de medewerkster van de Dior counter je wat verkopen, dus wat er daarna gebeurde kan je je wel voorstellen. Ze liet me de nieuwste nagellak, lipgloss, lipstick, eyeshadow pallete en blush zien. Ook bracht ze alles meteen aan op m’n ogen, wangen en lippen. Dat is eigenlijk wel heel erg leuk, je word toch wel even lekker verwend en je krijgt meteen een mooie touch-up. Het enige nadeel is dat je je wel verplicht voelt een van de producten te kopen. Het liefst kocht ik het eigenlijk allemaal, want als je alles eenmaal op je gezicht ziet, ziet het er altijd mooi uit. Maar omdat Dior nou niet bepaald een budget product is, besloot ik om het mooiste product te kopen, een lipstick!

En dit is hem! Het is een Dior Addict Extreme lipstick in de kleur 356 Chérie bow. Het kleurtje is een beetje ‘My lips but better’. Ik rekende de lipstick af (31,50, mijn portemonnee liet wel even een traantje) maar kreeg daarbij nog een extra tasje met wat proefjes. Mijn huid is erg gevoelig en ik ben nog steeds opzoek naar een goede crème voor mijn gezicht. Deze heb ik de afgelopen dagen al gebruikt en ik heb helemaal geen last en mijn huid lijkt er echt van op te knappen. Ik laat dit mijn bankrekening nog maar even niet weten, haha!

Dior Addict Extreme 356 Chérie bow

Ik ben helemaal blij met de Dior lipstick en de MAC MSF in Light Year! Jullie gaan hier zeker nog een look mee zien. Van de Dior Lipstick komt ook nog een review.

MAC is te koop bij de Pro Store in Amsterdam en verschillende counters, deze vind je hier, ook is MAC online te bestellen via hun eigen webshop, de Bijenkorf en  Douglas

Dior is verkrijgbaar bij o.a. Bijenkorf en Douglas

3 thoughts on “New in – MAC & Dior

Geef een reactie

