wishlist

Wishlist #1

Iedereen heeft eigenlijk wel een wishlist, op papier of in je hoofd. Ik wil vandaag graag mijn wishlist met jullie delen. Eigenlijk is het een beetje een expensive wishlist, dus ik verwacht niet dat ik er veel van ga kopen, maar dromen kan altijd!

1. De Dior Hydra Life pro youth comfort creme. Deze kreeg ik als tester mee toen ik mijn Dior Lipstick kocht, en wat is deze crème fijn! Hij maakt mijn onzuiverheden wat minder en maakt mijn gezicht heerlijk zacht. Dit is de eerste crème die mijn huid niet irriteert! Helaas dat deze zo duur is, ongeveer EUR 50, dus ik twijfel nog een beetje of ik hem moet kopen.

2. Trenchcoat. Voor de winter wil ik nog een mooie winterjas, en ik wil dit jaar denk ik voor een mooie trenchcoat gaan. Deze is van Burberry, maar deze is ver boven mijn budget. Ik denk dat ik bij de Mango en Zara ga kijken of ze er mooie hebben.

3. Naked 2 palette. Al sinds het Naked 2 palette uit is wil ik hem graag. Ik vind dat er mooie kleurtjes inzitten om een mooie dagelijkse look mee te maken. Maar telkens als ik bij de Sephora kom is hij uitverkocht! One day it will be mine! 

4. Miss Dior parfum. Deze staat ook al erg lang op mijn wishlist. Ik vind het zo’n lekkere geur! Ik vind zelf dat ik nog wat parfum op moet maken voordat ik een nieuwe mag kopen.

5. Nars Orgasm blush. Deze blush is eigenlijk bij iedereen wel bekend. De mooie peachy blush met goude glitters. De Sleek Rose gold lijkt erop, dus misschien dat ik eerder voor de Sleek blush ga dan voor die van Nars. Sleek is wat goedkoper en beter verkrijgbaar.

6. Een tas van Vlieger en van Dam. Deze tas vind ik zó onwijs tof! De tas met het pistool. Ge-wel-dig! Helaas is het prijskaartje ook aardig hoog, maar hij blijft mooi om van te dromen.

Wat is op dit moment jou wishlist? 

Liefs, Kimberly

5 thoughts on “Wishlist #1

Geef een reactie

