Favoriete

Mijn favoriete nagellak #1

Ik hou van nagellak! Ik heb ondertussen een aardig grote collectie met verschillende kleuren, maar toch blijf ik vaak dezelfde pakken. Misschien is het luiheid, of omdat de kleuren gewoon zo mooi zijn dat geen ander eraan kan tippen. Who know? Vandaag wil ik jullie mijn favoriete nagellakjes laten zien die ik vaak gebruik. Deze kleuren zijn regelmatig op mijn nagels van zowel mijn handen als mijn voeten te vinden. Lees meer om te zien wat mijn favoriete zijn! 

Op dit moment heb ik 6 favoriete nagellakjes. Zoals je kunt zien ben ik gek op roze. Ik heb nog veel meer roze nagellakjes maar deze vind ik het mooist. Als eerste de roze nagellakjes!

Het eerste nagellakje dat ik vaak pak is van OPI, Pink Friday. Deze komt uit de Nicki Minaj collectie. Het is een prachtig babyroze kleurtje die echt van je nagels afknallen. Ik heb hem al vaak gebruikt maar dat is nog niet in het flesje te zien. Toen ik het lakje wilde bemachtige was hij bij alle winkels al uitverkocht. Ik heb hem zelf besteld via internet. Aangezien dit lakje limited edition was is hij helaas niet meer te koop in de winkels, maar je zult hem waarschijnlijk wel kunnen vinden via eBay.

Het tweede lakje is ook van OPI. Deze mooie glitterlak heeft de naam Cozu-melted in the Sun. Het lakje is een beetje oudrozig van kleur met mooie zilvere glitter. Ik kan het niet precies uitleggen, maar mooi is die zeker! Toen ik deze nagellak zag bij de Sephora was ik meteen verkocht, wat een beauty! Dit was trouwens mijn eerste nagellak van OPI. Deze nagellak zit gewoon in het vaste assortiment en is o.a. te koop bij Sephora.

Het derde roze nagellakje die al een tijd favoriet is bij mij, is helaas ook niet meer verkrijgbaar. Het nagellakje van Catrice heeft de naam Miss Piggy Reloaded. Een mooi roze kleurtje met lichte shimmer erin. Het enige nadeel van dit lakje is dat hij soms was streperig lakt. Ik heb zelf twee potjes ervan gekocht, en bij een is het kwastje van het dopje afgebroken, dat maakt het nagellakken wel wat moeilijker, maar gelukkig heb ik nog een reserve!

En dan nu de wat minder roze kleuren! Al moet ik wel zeggen dat ik de bovenste drie nagellakjes meer draag dan deze, maar deze pak ik ook wel regelmatig!

Het eerste nagellakje is van Essence, Choose me! Een mooi groenblauwig kleurtje met veel shimmer. De shimmers zijn een beetje geel/groenachtig van kleur. Ik vind het een erg bijzonder kleurtje en ben nog niet vaak een kleur als deze tegengekomen. In de zon vind ik het lakje het mooist, dan glimt hij zo mooi! Ik weet niet zeker of dit lakje van Essence nog te koop is, maar ik geloof het wel. Essence is verkrijgbaar bij Kruidvat.

Het tweede lakje is ook van Essence. Dit lakje is van de nail art twins serie. Dit lakje is de colour base in de kleur Chuck. Bij dit lakje hoort nog een glitter topcoat met de naam Blair (Van Gossip Girl!) De glitter topcoat heb ik zelf niet, maar de colour base wel. Dit is een mooi paarsblauwig kleurtje. Ik vind paars een erg mooie kleur en deze kleur viel mij meteen op in het schap. Dit kleurtje van Essence is volgensmij nog steeds te koop, maar alleen bij de schappen van Essence die een extra nailart schap hebben.

En als laatste een nieuw nagellakje van Essence, uit de Nude Glam collectie. Dit is gewoon een vaste collectie en geen limited edition. Dit lakje is de 01 Cotton Candy. Een mooi nude lakje, alleen dekt hij niet helemaal, maar een beetje transparant. Dit lakje gebruik ik veel in combinatie met de Night in Vegas flakies topcoat van ook Essence. Dit geeft het lakje toch wat meer effect. Dit lakje is ook nog steeds verkrijgbaar bij de Kruidvat.

En dan nu de swatches van de nagellakjes! Sorry dat ik de swatches niet op mijn nagels of een nagelwiel heb gemaakt, maar mijn nagels zijn op dit moment een ramp! Droge nagelriemen en erg droge handen 😦 )

1. OPI Pink Friday, 2. OPI Cozu-melted in the Sun, 3. Catrice 480 Miss Piggy Reloaded, 4. Essence38  Choose me!, 5. Essence Nail art twins 07 Chuck (deze is in het echt veel lichter, maar ik kreeg hem niet zo goed op de foto), 6. Essence Nude Glam 01 Cotton Candy

Dit waren mijn favoriete nagellakjes uit mijn stash!

 

Wat zijn jullie favoriete nagellakjes? 

 

Liefs, Kimberly

4 thoughts on “Mijn favoriete nagellak #1

  1. Grappig dat je de Nude Essence ertussen heb staan, ik vind dit een ramp nagellak.
    Ik was van de week mijn nagellak aan het uitzoeken en heb hem aan mijn dochter gegeven, persoonlijk vind ik hem helemaal niet mooi dekken.

Geef een reactie

