Uncategorized

Tag – Let’s Get Very Personal!

Vandaag een keertje een tag op Birds and Beez! Ik vind het zelf ook altijd leuk om te lezen bij andere. Aangezien ik net pas begonnen ben met mijn blog, vond ik deze tag wel toepasselijk. Zo leren jullie mij beter kennen! 🙂 Zijn jullie er klaar voor mij beter te leren kennen, lees dan meer! 

Dit wordt heel persoonlijk! Ben je er klaar voor?

Ja natuurlijk!

Wanneer is de laatste keer dat je echt gebroken was? (emotioneel)

Dat is nog niet zo lang geleden eigenlijk. Sinds december heb ik pfeiffer en ben er na langer dan een  halfjaar eigenlijk nog steeds niet vanaf, ik ben nog steeds zó moe.  Omdat het herstel zo lang duurt, kan ik daar soms zo verdrietig over zijn. (Zie het als: Waarom ik? Waarom duurt het zo lang?) Ik kan hier dan soms ook wel dagenlang verdrietig zijn, vooral met sombere weer. Dan zijn er dagen dat ik gewoon alleen maar kan huilen, maar gelukkig zijn er veel mensen die me weer down to earth brengen en ik me weer wat beter ga voelen.

Heb je ergens zin in op dit moment? (eten) 

Nee eigenlijk niet! Ik heb net ontbeten met een perzik en een lekkere cracker met kaas.

Zou je liever tien kinderen hebben of geen kinderen?

Poeh, dat is nogal een lastige vraag. Ik wil later graag kinderen, maar 10 vind ik wel erg veel..

Wat hoor je op het moment van schrijven?

Ik heb SlamFM! opstaan.

Staat je bed tegen meer dan een muur aan?

Nee

Waar denk je op dit moment aan?

Aan mijn sollicitatie gesprek die ik dinsdag heb.

Sta jij altijd klaar voor je vrienden?

Ja! Dat probeer ik altijd wel

Wie is de laatste persoon die jou heeft zien huilen?

Mijn moeder

Wat doe jij altijd als je nerveus bent?

Ik bijt nagels, echt een vreselijke tic als ik nerveus ben.

Wees eerlijk, vind jij mensen in het algemeen leuk?

Ja, ik vind het leuk om te zien hoe iedereen van elkaar verschilt en hoe sommige mensen zich kunnen gedragen.

Is er iemand die jou volledig begrijpt?

Ik begrijp mezelf af en toe ook niet, dus ik vind het knap als diegene bestaat.

Heb je op dit moment een reden om te lachen?

Ja, ik ben in love! 🙂

Heeft iemand jou wel eens verteld dat die persoon jou voor geen goud kwijt wil?

Ja!

Zou je gelukkiger zijn als het leven een “rewind”-knop zou hebben?

Natuurlijk zou het fijn zijn om sommige momenten gewoon even terug te spoelen, maar ik denk niet dat ik daar veel gelukkig van zou worden. Van fouten leer je meestal, en als je alles terug kan spoelen, dan zou ik bang zijn steeds dezelfde fout te maken. Ik zou alleen een rewind knop willen hebben om de mooie momenten in mijn leven nog een keer mee te kunnen maken!

Vertel jij je ouders alles?

Wel veel, maar natuurlijk niet alles!

Zou het jou uitmaken als je vriend zou roken?

Ik rook zelf niet en hou er ook niet van, maar uitmaken zou ik niet doen. Ik zou wel tegen hem zeggen dat ik liever niet heb dat hij dat doet, maar als hij het dan toch zo graag wilt, dan moet hij het maar doen als ik er niet bij ben.

Heb je het gevoel dat je binnenkort gekwetst gaat worden door iemand?

Nee

Denk je meer aan het verleden, het heden of het hier en nu?

Op dit moment meer aan de toekomst. Zoals ik in het begin al zei heb ik de ziekte van Pfeiffer, en ik hoop dat dit in de toekomst snel over is! Ook zou ik graag willen weten wat er nog gaat gebeuren in de toekomst, dus daar droom ik stiekem al een beetje van.

Hoeveel uur slaap krijg je gemiddeld per nacht?

Ik denk dat ik rond de 8 uur slaap.

Ben jij makkelijk om mee om te gaan?

Deze vraag vind ik wel moeilijk, ik ben nogal verlegen en bij mij moet je echt een ‘muurtje’ doorbreken wil je echt dicht bij me komen, bij de ene persoon gaat dit makkelijk dan bij de ander, dus ik weet het niet helemaal.

Haat jij de persoon waarmee je voor het laatst een gesprek hebt gehad?

Nee

Wat heb je voor het laatst gedronken?

Optimel in de smaak Limoen!

Welk soort bed heb jij?

Ik heb een tweepersoonsbed

Hou je van de regen of haat je het?

Ik hou ervan als ik binnen lekker warm in bed lig en de regen op mijn dak en tegen de ramen hoor (ik slaap op zolder.) Ook hou ik van regen als het heel erg warm is geweest, dan is het altijd lekker verkoelend.

Heb je ooit iets gedaan terwijl je altijd tegen jezelf had gezegd dat je het nooit zou doen? Zo ja, wat is dat?

Ja, duiken! Ik was altijd bang dat ik zou verdrinken, maar toen ik het eenmaal had gedaan vond ik het zó onwijs leuk! Ik heb het gedaan in Turkije. Het was onwijs mooi om te zien, al die vissen onderwater. Alleen ben ik zo ziek geweest van de bootreis, een dag daarna voelde ik me nog steeds niet helemaal goed, dat ik twijfel of ik het ooit weer zal doen.

Zien mensen jou als optimist of pessimist?

Een optimist! Vooral de laatste maanden, ik probeer altijd wel positief te blijven, ondanks dat het niet zo goed gaat met me.

Met wie heb je als laatste in de auto gezeten, op je familie na?

Met een hele leuke jongen! 😉

Wat is de laatste film die je in de bioscoop hebt gezien, en met wie heb je die film gezien?

Poeh dan moet ik even denken.. Ik zou het eigenlijk niet meer weten, haha!

Ben je een keer gekwetst door iemand waarvan je nooit verwacht had dat die je zou kwetsen?

Ja, ik ben een aantal mensen kwijtgeraakt deze maanden. Maar hier leer je weer door wie er echt voor je zijn en wie niet.

Je ouders zijn op vakantie. Zou je een groot feest geven?

Misschien wel ja! Maar ik hou meer van gezellige avondjes, dus ik denk dat dat het eerder word.

Heb je spijt van je vorige relatie?

Nee, ik heb er veel van geleerd. Ik ben 3,5 jaar samen geweest met die jongen, dus heb veel geleerd ervan.

Spendeer je je weekend liever bij een concert of in de discotheek?

Ik denk dat ik een concert leuker zou vinden.

Heb je het idee dat je vaak voor hetzelfde soort type jongen valt?

Ik val op jongens met humor en een leuke persoonlijkheid. Ook vind ik het belangrijk dat je moet kunnen lachen met een jongen, maar ook serieuze gesprekken moet kunnen hebben.

Heb je ooit een grapje over iemand gemaakt wat die persoon aan het huilen maakte?

Nee, ik ben niet van de kwetsende grapjes.

Denk je dat je teveel aandacht aan je uiterlijk besteed?

Nee niet echt eigenlijk.

Ben jij snel jaloers?

Een beetje wel, erg vervelend eigenlijk! Maar het is niet zo dat ik ziekelijk jaloers ben. Een beetje jaloerzie is denk wel goed in een relatie.

Heb je de afgelopen week kleding gekocht?

Nee, twee weken geleden wel!

Mis je iemand op dit moment? Zo ja, wie?

Ja, een hele leuke jongen 😉

Laatste persoon die jou aan het huilen heeft gemaakt?

Poeh, een persoon denk ik niet echt.

Maakt de gedachte aan je ex je woedend?

Nee hoor, ik ben niet zo snel boos.

Wat doe je morgen?

Ik heb een sollicitatie gesprek!

Ben jij zo’n persoon die om de haverklap een nieuw vriendje heeft?

Nee totaal niet!

Is er iemand die jij graag zou willen zien op dit moment?

Ja!

Heeft je ex je ooit bedrogen?

Niet dat ik weet

Houd je van suikerspinnen?

Nee niet echt. Ik vind ze veel te zoet, ik ben ook niet zo’n zoetekauw.

Wie was de laatste persoon waarmee je een serieus gesprek hebt gevoerd?

Mijn moeder

Ben je ooit tegen iemand aan in slaap gevallen?

Ja, al best vaak eigenlijk.

Hoe was je week? Geef een cijfer van 1 tot 10.

Een 7. Mijn moeder werd zaterdag 50, dus hebben we even een goed feestje gebouwd! Het was erg gezellig met familie en vrienden, vooral om verhalen te horen van wat iedereen vroeger heeft meegemaakt. Verder ging het deze week wel wat achteruit met mijzelf, ik was deze week erg moe, helaas.

Heb je een vriend van het andere geslacht waarmee je goed kan praten?

Ja

Wat deed je gisteravond om twaalf uur?

Ik lag lekker te slapen

Wat is je stemming op dit moment?

Ik voel me wel vrolijk, het zonnetje schijnt eindelijk eens!

Wie was de eerste persoon tegen wie je praatte vandaag?

Mijn moeder haha

Is er de afgelopen maand iets gebeurd wat je heel erg blij maakt?

Ja, ik ben verliefd geworden op een hele leuke jongen die mij ook leuk vind! 🙂

Met wie was je gisteravond?

Mijn ouders haha

Heb je met iemand gepraat tot je in slaap viel gisteren?

Nee

Wie moet beginnen met een kus? Het meisje of de jongen?

Ik vind dat de jongen moet beginnen hihi

Heb je plannen voor dit weekend?

Ik ga samen met een vriendin ergens lekker uit eten om lekker bij te kletsen!

 

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om wat meer over mij te weten te komen! Als jullie nog vragen hebben, kunnen jullie die stellen in een comment! Iedereen die het wilt, mag deze tag van mij overnemen.

Liefs, Kimberly

 

Bron foto’s: weheartit

5 thoughts on “Tag – Let’s Get Very Personal!

Geef een reactie

