NOTD

NOTD – Show me your gold!

Show me your gold, honey!

Een van de mooiste nagellakjes die ik in mijn stash heb is de 650 Goldfinger van Catrice. Ik vind het een bijzonder kleurtje, zo een ben ik nog niet tegengekomen. Dit lakje heeft een hele mooi gloed van zilveren- en goudtinten. Goldfinger heb ik eigenlijk al een lange tijd in mijn stash zitten, maar pak hem eigenlijk vrij weinig. Nadat ik hem vandaag weer heb opgedaan ben ik helemaal verliefd geworden, want hij is zo prachtig! Lees meer voor de foto’s! 

Goldfinger is een goed dekkende lak, die na een keer eigenlijk al goed dekt. Ik heb zelf twee laagjes gebruikt, omdat dit toch iets langer blijft zitten. Het kleurtje kreeg ik helaas niet heel goed op de foto, ik vond het ook erg jammer dat de zon niet schijnt, want dit lakje is in het zonlicht nog veel mooier!

 

Echt, als je dit lakje tegenkomt bij de Kruidvat, ik zou hem meenemen! Momenteel is er ook een actie bij de Kruidvat, 2 Catrice nagellakjes voor EUR 4,00!

Catrice is o.a. verkrijgbaar bij de Kruidvat

One thought on “NOTD – Show me your gold!

Geef een reactie

