Stash

Stash – Mijn blush stash

Mijn favoriete beauty product aller tijden is blush. Blush geeft je een gezond kleurtje, een mooie gloed, en maakt je wat stralender. Ik zou niet weten wat ik zonder al die mooie blushes zou moeten. Je hebt zoveel verschillende mooie blushes, verschillende kleuren (peach, roze etc.), patronen, vormen en substanties (Poeder, crème, vloeibaar). Vandaar dat mijn blushstash heel geliefd is bij mij. Elke dag als ik de deur uitga gebruik ik blush. Vandaag wil ik mijn blushstash met jullie delen. Lees snel meer! 

Dit zijn al mijn blushes bij elkaar. Ik heb op dit moment 11 blushes in mijn bezit. Ik moet mezelf soms echt inhouden om niet nog een mooie blush te kopen. Vroeger kocht ik eigenlijk heel snel een nieuwe budget blush, tegenwoordig spaar ik wat meer om een wat duurdere te kopen of iets uit een LE van bijvoorbeeld MAC. Ik merk bij mezelf dat de blushes van MAC wat langer en beter blijven zitten dan bijvoorbeeld die van MNY.

Als eerst de blushes van MNY. Ik vind het erg jammer dat ze dit merk niet meer verkopen bij de Etos, want de blushes zijn echt prachtig! Ook vind ik het jammer als producten alleen maar een nummer hebben, en niet een leuke naam. Van links naar rechts: 101: een mooi licht peachy kleurtje die je wangen een mooie gezonde gloed geven, 201: Een redelijk fel roze kleurtje met een beetje een metallic gloed, 301: Een wat donkerder peachy kleurtje met een gouden glans.

Blushes van NYX zijn ook echt een aanrader! Ze zijn redelijk budget en geven een mooie kleurtje aan de appeltjes van je wangen. Onder de blush van L’oréal zit nog een kwastje en een spiegeltje, het kwastje gebruik ik zelf niet.

Van links naar rechts: NYX Angel: Een mooi lichtroze kleurtje die je een gezond kleurtje geeft, L’oréal Rosy Cheeks: Een roze kleur met zilver-goudachtige shimmer, NYX Peach: De naam zegt dat deze blush ‘Peach’ is, maar hij is meer roze van kleur. Hij geeft een erg mooie gloed!

Catrice heeft ook erg mooie blushes voor budget prijzen. De Hema blush heb ik eigenlijk nog niet zo vaak gebruikt, maar hij is wel erg mooi. Ook in deze rij is de 1e blush van Catrice en de blush van Hema helaas niet meer verkrijgbaar.

Van links naar rechts: Catrice LE Revoltaire ‘Colour Bomb’: Dit is echt een hele mooie ombre blush! De overloop van licht naar donker is echt prachtig. De blush geeft op je gezicht een mooie peachy gloed. Dit is een van de mooiste blushes in mijn stash. Catrice 020 Peach Sorbet: Dit is een van de eerste blushes die ik had en ook echt gebruikte. Het patroontje vervaagt al een beetje. De laatste tijd pak ik deze eigenlijk vrij weinig. Zoals de naam al zegt is het een peachy kleurtje met een donker en licht gedeelte. Het lichte gedeelte is eigenlijk meer een highlighter. HEMA 02 Blush Medium: Bij deze blush vind ik het patroontje ook erg leuk, het lijkt net een kussen! Deze blush zat in de kerstcollectie van 2011. De kleur is een beetje peachy met een mooie gouden glans.

En dan als laatste mijn twee blushes van MAC. MAC blushes vind ik tot nu toe de fijnste die ik heb geprobeerd. De kleur blijf je de hele dag zien op mijn wangen en je hebt bij de counters en de Pro store heel veel verschillende kleuren. De kleuren die ik heb van links naar rechts: MAC Peachykeen: Een van de meest verkocht kleuren van de blushes volgensmij, ik heb deze al bij vele bloggers gezien. Het is een hele mooie peachy kleur met gouden shimmer. (Valt het jullie op dat ik hou van peachy blushes ;)) MAC MSF Brunette:Dit is officeel een mineralize skinfinish, maar ik gebruik hem al blush, want hij is érg gepigmenteerd. Deze MSF komt uit de LE collectie Brunette, Blonde and Redhead, uit 2009. Deze MSF heb ik via marktplaats weten te bemachtige, lucky me! De kleur is, jawel, peachy met een beetje goud. Dit is het allermooiste kleurtje uit mijn stash en mijn absolute favoriet!

 

En dit zijn mijn absolute favoriete en degene die ik het allermeest pak. MAC Peachykeen, MAC MSF Brunette, NYX Peach, MNY 101. Ik gebruik vooral de MAC MSF Brunette erg vaak. Op de moment dat ik hem op mijn wangentjes heb krijg ik ook veel complimentjes dat ik er lekker gezond uitzie. Kijk, dat is nogal een groot voordeel van deze MSF. Ik vind het jammer dat deze MSF een LE was, en hoop dat deze, net als de andere  MSF uit deze collectie (Blonde en Redhead) een keer terugkomt, want dan koop ik zeker weten een back-up!

 

Wat zijn jullie favoriete beautyproducten? 

 

Liefs, Kimberly

 

 

 

 

 

 

8 thoughts on “Stash – Mijn blush stash

  1. Wauw, wat heb je een mooie stash! Alle blushes bij elkaar maakt het vooral af & de ombre van Catrice, het blijft een pareltje! Blush is ook één van mijn favoriete beauty producten de laatste tijd, naast de lipstick, oh en eyeliner. Niet om te kiezen, haha! Wat heb je een leuke blog verder, ik neem vaker een kijkje! 😀

Geef een reactie

