LOTD/Uncategorized

Look of the day – 20 juli 2012

Vandaag heb ik voor jullie een Look of the day! Helaas moet ik wel zeggen dat mijn camera laatst is stuk gegaan en ik nu een andere camera moet gebruiken, die een stuk irritanter en slechter werkt, sorry daarvoor!  

En dit is de look! Ik heb een beetje hooded eyes, dus helaas zie je niet heel goed hoe de oogschaduw op mijn ogen is. Door mijn camera die ik nu gebruik komen de kleuren ook niet heel goed over, maar ik heb toch een close up gemaakt van mijn ooglook. Zoals je ookal een beetje kunt zien op de foto’s is dat de BB cream van Garnier nog iets te droog is voor mijn huid, hij geeft een beetje velletjes. Ik heb de variant voor de gecombineerde en droge huid. Ik heb hieronder nog geen dagcreme aangebracht, maar ik merk wel dat ik dat beter wel kan doen! Deze creme voelt niet goed genoeg alleen, helaas.

En dit is de look op mijn ogen. Zoals ik al zei maakt mijn camera de kleuren niet zo goed zichtbaar.. Hier baal ik wel een beetje van eigenlijk, maar je ziet wel ongeveer het effect.

De producten die ik heb gebruikt:

Gezicht:

Garnier BB Cream voor de gecombineerde en droge huid

MAC Select Moisturecover concealer NW20

MNY blush in 101

Ogen:

NYX High Definition eyeshadow base

Too Faced Natural Eye Palette (de kleuren Silk Teddy, Velvet Revolver, Push up)

Catrice gelliner in 010 Black Jack with Jack Black

Maybelline One by One mascara

Lippen:

Catrice Ultimate Colour lipstick in 210 Pinkadilly Circus

3 thoughts on “Look of the day – 20 juli 2012

Geef een reactie

