Uncategorized

Mijn favoriete van de H&M!

Eindelijk viel dinsdag de catalogus van de nieuwe H&M collectie op de mat. Ik kijk altijd uit naar de nieuwe collecties van de H&M, vooral om de catalogus door te bladeren vind ik altijd erg leuk! Je ziet vaak meteen leuke combinaties of je word geinspireerd door de kleuren! Nadat ik de catalogus heb doorgebladerd kwam in meteen al een aantal leuk kledingstukken tegen die ik graag deze herfst in mijn kast zou willen zien hangen. Ik heb namelijk een erg uitgedunde collectie wat ‘herfstwaardige’ kleding is. Ook vind ik het erg leuk dat er in deze collectie veel kleuren zitten! Lees meer voor mijn favoriete! 

 

1. Deze kleur trui vind ik echt onwijs leuk! Lekker fel en hij houd je ook nog eens warm.

Prijs: EUR 19,95

2. Deze tas had ik gezien bij Vera, en ik vind deze tas echt tof!

Prijs: EUR 39,95

3. Dit jurkje is dan misschien niet iets typisch voor de herfst, maar de kleur en het model vind ik erg leuk.

EUR 24,95

4. Ik hou van rood en jurkjes, dus dan is dit de perfecte combinatie!

EUR 29,95

5. Ik zoek nog een leuke zwarte broek, en vind deze met die gouden knopen erg leuk, vooral omdat ik veel gouden accessoires heb.

EUR 29,95

6. Deze jas vind ik de streepjes erg leuk, ik denk alleen niet dat deze jas winterwaardig is, helaas..

EUR 39,95

7. En weer een leuk knal kleurtje! Ik vind het echt leuk!

EUR 19,95

8. Dit vind ik ook een leuke kleur blazer! Ik hou wel van blazertjes.

EUR 29,95

 

Wat zijn jullie favoriete? 

 

Liefs, Kimberly

4 thoughts on “Mijn favoriete van de H&M!

Geef een reactie

