Muziek/Uncategorized

Musiclicious!

Muziek is onmisbaar. Muziek maakt je vrolijk, kan je helemaal los laten gaan en je kunt je lekker ontspannen. Ik heb zelf heel vaak muziek opstaan. Of het nu mijn iTunes is of de radio, het maakt mij niet uit, als het maar leuke muziek is en lekker is om naar te luisteren!  Vandaag wil ik een paar favoriete nummers met jullie delen.

Als eerste de Gym Class Heroes – The Fighter. Ik weet niet waarom, maar ik word wel lekker vrolijk van dit nummer! Ik hoorde hem voor het eerst toen ik op de fiets zat richting me werk, en sindsdien vind ik het heerlijk om er naar te luisteren richting mijn werk haha.

Dit nummer doet me denken aan Kaagweek, dat is een feest dat elk jaar in juni hier in de buurt is. Dit nummer werd er veel gedraaid en heb er leuke herinneringen aan, hihi. Ik vind het ook een lekker zomers nummer!

Ik weet niet wat het is met dit nummer, maar altijd als ik op de fiets stap en mijn muziek aanzet (ik luister meestal SlamFM op de fiets) hoor ik dit nummer. Dit is me al zo vaak overkomen! Ik vind het een lekker nummer om naar te luisteren en ken ondertussen de tekst van voor en naar achter, misschien een beetje teveel geluisterd haha.

Dit vind ik echt een mooie cover van Miss Montreal! Ik vind het een mooi rustig nummer, wat goed gezongen is!

Train is een van mijn favoriete artiesten, ik vind het lekker chille muziek om te luisteren en ken heel veel songteksten uit mijn hoofd. Dit is ook zo’n lekker nummer van hun, na Hey Soul Sister!

 

Wat zijn jullie favoriete nummers van dit moment? 

Geniet nog van het prachtige weer!! 

 


Liefs, Kimberly

 

One thought on “Musiclicious!

Geef een reactie

