Review

Review – NYX Jumbo Eyepencils

Een van de producten die ik vaak pak van NYX zijn de Jumbo Eye Pencils. Je kunt ze voor verschillende dingen gebruiken, als oogschaduw, eyeliner en als basis voor oogschaduw. Er zijn veel verschillende kleuren van deze Jumbo eyepencils, en ik review er vandaag 3 voor jullie! Lees meer voor mijn review! 

 

De Jumbo Eyepencils die ik voor jullie ga reviewen zijn de kleuren 605 Strawberry milk, 601 Black Bean en 608 Cottage Cheese. De Jumbo Eyepencils kosten EUR 4,75 en bevatten 5g per potlood.

 

Als eerste de kleur 605 Strawberry milk. Dit is een mooi lichtroze kleurtje, een beetje een aardbeienmilkshake kleur, vandaar ook de naam Strawberry milk denk ik. Hij bevat ook een beetje shimmer, erg mooi! Zoals alledrie de potloden is deze erg creamy en geeft veel pigment af! Deze roze kleur gebruik ik vooral als ik voor roze oogschaduw ga, dus als oogschaduw basis, dat maakt die roze kleur dan net wat intenser. Je kunt deze kleur zelf ook nog gebruiken als oogschaduw, maar dat vind ik zelf niet zo heel mooi.

 

Als tweede de kleur 601 Black Bean. Wat is dit een prachtig gepigementeerde zwarte kleur! Het is gewoon een zwarte kleur zonder shimmer erin. In een veeg komt er al zoveel pigment van af, wauw! Hij brengt erg fijn aan en ik gebruik hem veel onder een zwarte smokey eye of als eyeliner, daar is die ideaal voor! Dat deze zo dik is, is soms wel even een minpuntje, maar voor dunne streepjes pak ik dan mijn Maybelline oogpotlood.

En als laatste de 608 Cottage Cheese. Deze kleur is ideaal als highlighter onder je wenkbrauw en in je binnenste ooghoek, daar gebruik ik hem ook het meeste voor.  Het is een beetje witte kleur met veel shimmer erin.  Hij brengt goed aan en geeft meteen een mooi subtiele shine. Cottage Cheese pak ik denk het meest van alledrie, omdat het een ideaal highlighter kleurtje is. Soms breng ik er ook nog wat oogschaduw over om het nog wat intenser te maken.

 

Dan nu de swatches!

Van links naar rechts: Cottage Cheese, Strawberry Milk, Black Bean

Eindconclussie: Ik ben erg tevreden over deze Jumbo Eyepencils, ze brengen goed aan, hebben veel pigment, multifunctioneel, en zijn erg handig in gebruik. Het enige nadeel vind ik dat de dop snel scheurtjes krijgt, dat zie je ook wel op de eerste foto. Maar de dop valt gelukkig niet uit elkaar. Ik weet zeker dat ik binnenkort nog meer van de Jumbo Eyepencils in mijn stash heb, ik ben fan!!

 

Hebben jullie ook een Jumbo Eyepencil van NYX in jullie stash?

NYX is o.a. te koop bij http://www.boozyshop.nl

 

 

5 thoughts on “Review – NYX Jumbo Eyepencils

  1. Pingback: Monthly Favorites – Augustus « birdsandbeez

Geef een reactie

