Review

Review – Dove Natural Touch Dead Sea Minerals

Vandaag review ik een deo van een van mijn favoriete verzorgingsmerken, Dove. Ik review hiervan de Dove Natural Touch Dead Sea Mineral. Dit is een nieuwe versie van de Dove deo. Omdat iedereen wel deo gebruikt (of nouja, bíjna iedereen) heb ik vandaag deze review voor jullie! Lees snel meer! 

In deze Natural Touch deo van Dove zitten mineralen uit de Dode Zee. De mineralen die in de Dode Zee zitten komen voor een deel overeen met de mineralen die in onze huid aanwezig zijn. En zo ondersteunen ze op een natuurlijke wijze het functioneren van onze huidcellen. Daarom heeft Dove mineralen uit de Dode Zee gebruikt in deze Natural Touch deo. Je hebt twee versies van de Natural Touch deo’s, een spray versie en een roller versie. Ik heb zelf de spray versie gekocht omdat ik een spray toch net wat makkelijker vind voor onderweg, het werkt snel en iets handiger dan een roller. De deo ‘knop’ is net als de andere deo’s van Dove van een soort zachtachtig materiaal gemaakt. Het is makkelijk in de drukken en voelt fijn onder je vingers.

De geur is lekker fris! Het heeft niet echt een specifieke geur, ik kan hem in ieder geval niet thuisbrengen, ik vind hem zelf erg lekker! De werking van de deo vind ikzelf prima. De verpakking zegt wel dat het een 48h deo is, maar dit geloof ik zelf niet echt. Ik spray de deo in de ochtend op en moet aan het einde van de middag wel opnieuw sprayen. Wel merk ik dat ik met deze deo wat minder snel zweet en hij ook de geurtjes tegengaat. Dit vind ik zelf een van de belangrijkste eigenschappen die een deo moet hebben. Ik denk dat als je veel transpireert, deze deo wel te soft werkt, en je beter op zoek kunt gaan naar een betere deodorant.

Ik ben tevreden over deze deo. Ik vind hem lekker ruiken en laat me iets minder zweten gedurende de dag. Wel moet ik, net als met andere deo’s aan het einde van de middag wel wat bijsprayen, maar dit vind ik geen minpunt. Ook de verpakking vind ik erg handig, er zit een mooie dop op en hij sprayt lekker, niet teveel en ook niet te weinig. Ik ben fan!

Hebben jullie ookal kennis gemaakt met deze deo van Dove?

 

De Dove Natural Touch Dead Sea Minerals deo is te koop bij de drogisterijen en kost EUR 3, 89 / 150ml 

 

10 thoughts on “Review – Dove Natural Touch Dead Sea Minerals

  1. Pingback: Monthly Favorites – Juli « birdsandbeez

  2. Pingback: Review – Niveau Fresh Natural Deo « birdsandbeez

Geef een reactie

