Stash

Wat staat er in mijn douche?


Vandaag neem ik jullie mee om een kijkje te nemen naar de producten die ik gebruik onder de douche. Ik hou van douche, vooral met een lekkere doucheschuim of douchegel. ’s Morgens kan ik er lekker van wakker worden of ’s avonds lekker loom en rozig. Helaas heb ik geen bad, maar een douche vind ik zelf ook heerlijk! Even lekker de tijd voor jezelf! Lees snel meer! 

Allereerst mijn favoriete conditioner en shampoo. Ik gebruik al een hele tijd de conditioner van Guhl, de Rijke voeding. Deze maakt mijn haar lekker zacht en maakt (als ik gesleten haarpunten heb en ik nog geen tijd heb om naar de kapper te gaan) ook deze wat minder. Verder ruikt deze onwijs lekker, ik word er altijd wel vrolijk van. En hij maakt mijn haar niet onnodig zwaarder, yeey! Daarnaast een shampoo die ik vaak gebruik, de Head &Shoulders volume boost shampoo. Deze shampoo geeft mijn volumeloze haar een klein beetje volume, zodat het niet zo slap langs mijn gezicht hangt.

Naast de H&S shampoo zijn jullie twee producten van de Rituals, de doucheschuims. Ik heb de Hammam Delight, een heerlijk frisse geur die je in de ochtend écht wel wakker maakt, ik gebruik hem dan ook het meest in de ochtend, en daarnaast de Zensation, een wat zoeter geurtje die een van mijn favoriete onder de douche is! Deze geur doet me ook denken aan mijn vakantie van vorig jaar in Turkije, toen had ik deze namelijk meegenomen. En daaronder zien jullie een jellie van Lush, The Joy of jelly. Deze geeft een best wel sterke geur af, die ik dan vooral het liefst ’s avonds gebruik. Het gebruik van de jelly vind ik erg grappig, het is glibberig en voelt apart aan. Wel moet je uitkijken dat je hem niet uit je handen laat glippen, hij is nogal glad en glibberig!

De grote roze fles op de achtergrond is de Energy bubbles van de Rituals. Eigenlijk is dit badschuim (ik heb het gekregen als cadeautje) maar je kan het ook wel gewoon gebruiken op een puff, ik heb namelijk geen bad. Wel ga ik af en toe bij mijn zus in bad, en is deze echt heerlijk! Ik hou van deze geur, hij is lekker zoetig! Vooral lekker in bad met een lekker glas Ice Tea en een lekkere cupcake, mmm! Daarnaast, de groenblauwe fles, is de Fantasy moments van Fa. Ook een redelijk zoete douchegel, die verder wel lekker is om te gebruiken, maar niet heel bijzonder is. Hij schuimt wel lekker, dat weer wel. En daarvoor staat de Pink Grapefruit showergel van The Body Shop. Deze heb ik een keer in de sale gekocht. Ik vind de geur echt heerlijk! Ik baal er wel van dat deze alleen te koop is met de sales en dus niet in het vaste assortiment zit. Maar gelukkig heb ik nog wel een tijdje te gaan voordat deze opgaat.

Al met al een stel heerlijke producten die ik in mijn douche heb staan! Vooral de Zensation en de Pink Grapefruit vind ik zoo lekker!!

Wat zijn jullie favoriete doucheproducten? 


Liefs, Kimberly

6 thoughts on “Wat staat er in mijn douche?

  1. Pingback: Review – Guhl Rijke Voeding Conditioner en Masker « birdsandbeez

Geef een reactie

