Review

Review – Rituals Lip Shine

Elke dag gebruik ik lipbalsem, om mijn lippen lekker zacht te maken. Ik vind lipstick ook een fijn product, maar verzorgt mijn lippen weer net wat te weinig. Ik was laatst bij de Rituals toen ik deze Lip Shine zag, hij belooft je lippen te verzorgen, een mooi glansje te geven en je lippen een natuurlijk transparant kleureffect te geven. Ik was erg benieuwd en nam deze mee. Benieuwd naar mijn review, lees dan meer!

De huls vind ik best luxe ogen, een zwarte huls met zilveren letters Rituals erop. De dop gaat er ook makkelijk af, wat ik een pluspunt vind. Bij sommige lipsticks die ik heb trek je hem zowat kapot omdat de dop er met geen mogelijkheid afgaat. Ook is de huls compact en makkelijk mee te nemen. De zwarte huls is wel een nadeel, als je tas van de binnenkant zwart is zal je hem niet heel snel kunnen vinden.

 

De kleur die ik heb uitgezocht is de kleur ‘Sun Down’ wat ik een mooie naam vind. Het heeft wel iets weg van de rode gloed die de lucht wel eens kan hebben als de zon onder gaat. De lipshine bevat 2g, je kunt denk best lang met deze lipshine doen. Deze lipshine is te koop voor EUR 12,90 maar is nu in de aanbieding voor EUR 9,90.

Wat Rituals zegt over deze lipshine:

‘Deze verzorgende Lip shine heeft met zijn glanzend zachte textuur en natuurlijke tint al het goede van een lip gloss en lipstick in één. Geeft een natuurlijk transparant kleureffect en een ultieme glans aan de lippen.’

Ik heb de lipshine meteen getest op mijn lippen en hij geeft inderdaad een transparant effect met een mooie glans. Mijn lippen voelen ook vrij zacht aan en ik heb wel het idee dat deze lipshine mijn lippen verzorgt. De houdbaarheid van de lipshine is ongeveer een halve dag, als je niet drink en niks eet tenminste.

 

Hier een swatch van de lipshine op mijn hand. Zoals je ziet geeft hij niet veel kleur af, maar een subtiel kleurtje, maar wel veel glans.

En hier zie je de lipshine op mijn lippen. Hij geeft echt meer glas af dan kleur, maar wel een mooi subtiel glimkleurtje!

Ik ben redelijk tevreden over deze lipshine, maar het is niet een product dat ik opnieuw zou kopen, daar is die weer net niet bijzonder genoeg voor.

 

Sun Down  is te koop voor EUR 12,90 maar is nu in de aanbieding voor EUR 9,90

Rituals is te koop bij de Rituals winkels en hun online webshop

 

 

 

2 thoughts on “Review – Rituals Lip Shine

Geef een reactie

