Persoonlijk

Tag – 25 random vragen!

Vandaag weer een persoonlijke tag op birdsandbeez! Ik vind het zelf altijd erg leuk om deze bij andere bloggers te lezen, en toen ik deze tag tegenkwam wilde ik deze met jullie delen! Zo leren jullie me weer iets beter kennen! 🙂 Lees snel meer! 

Heb je huisdieren? 
Ja! Ik heb een rode kater met de naam Joris, twee zebravinkjes en een heleboel vissen in onze vijver!
Noem drie dingen die in je buurt liggen
Mijn iPhone, pen en mijn tas.
Rijd je auto? En zo ja, heb je wel eens een ongeluk veroorzaakt? 
Nee ik heb mijn rijbewijs helaas nog niet.
Hoe laat ben je vanmorgen opgestaan?
Kwart voor 9, ik werd opgewacht met een heerlijk zondags ontbijtje, mmm!
Wanneer heb je voor het laatst gedoucht? 
Gisteren.
Welke film hem je voor het laatst gezien? 
Hairspray
Wat zegt je laatst gekregen smsje? 
Oké, heb een broodje zalm voor je. Van mijn moeder, ik stuurde haar een smsje dat ik eraan kwam uit mijn werk (dat was rond lunchtijd) Altijd lekker als er dan wat lekkers op je ligt te wachten.
Wat is je ringtone?
De standaard ringtone van de iPhone haha.
Ben je ooit naar een ander land geweest? 
Jazeker! Naar Frankrijk, Turkije, Duitsland en België.
Hou je van sushi?
Ja ik vind het heerlijk!
Waar haal jij de boodschappen?
Mijn moeder doet meestal boodschappen, maar ik ga weleens mee. Dan gaan we meestal naar de Digros of Vomar.
Heb je ooit medicatie genomen om in slaap te komen?
Nee nog nooit. Meestal als ik mijn kussen raak met mijn hoofd, val ik in slaap.
Heb je broertjes of zusjes?
Ja! Een broer en zus van allebei 26.
Heb je een computer of een laptop?
Allebei.
Hoe oud wordt je op je volgende verjaardag?
19 lentes jong 😉
Heb je een bril of draag je lenzen?
Ik heb ze allebei niet.
Heb je ooit je haar geverfd?
Nee nog nooit gedaan.
Wat ben je nog van plan vandaag te doen?
Ik moet vanmiddag werken.
Wanneer heb je voor het laatst gehuild?
Twee weken geleden, ik was aangereden door een auto en ben er erg van geschrokken. Gelukkig was alleen mijn fiets kapot en had ik zelf alleen een blauwe plek en een schrammetje.
Wat is je perfecte pizza topping?
Ik hou niet zo erg van pizza, maar als ik het wel eens eet het liefst met salami en mozzarella.
Wat vind je lekkerder, een hamburger of een cheeseburger? 
Cheeseburger, maar dan wel zonder saus!
Heb je ooit een all-nighter gehad?
Nope!
Wat is je oogkleur? 
Groen grijs achtig.
Kun je verschil proeven tussen Coca Cola en Pepsi?
Ja! Coca Cola vind ik zelf lekkerder dan Pepsi, maar ik drink eigenlijk vrij weinig cola, vroeger wel maar nu niet meer.
Hoe is het weer vandaag?
Het regent helaas 😦
Ik hoop dat jullie deze tag leuk vonden om te lezen, en dat jullie mij weer een beetje beter hebben leren kennen.  Als je deze tag wilt overnemen mag dat natuurlijk!
Liefs, Kimberly
Bron foto’s: weheartit
One thought on “Tag – 25 random vragen!

Geef een reactie

