Favoriete

Monthly Favorites – Juli

In de maand juli heb ik eigenlijk vrij weinig make-up gebruikt. De keren dat het mooi weer is gebruik ik eigenlijk alleen wat mascara en lipbalsem met SPF, verder geen oogschaduw, blush of eyeliner, dat ‘zweet’ je er toch weer snel af. Wel heb ik een aantal producten vaak gebruikt, en waar ik zeer tevreden over ben. Benieuwd naar mijn favoriete van juli? Lees dan snel meer! 

Als eerst de Viva La Juicy parfum van Juicy Couture. Dit is echt één van mijn favoriete parfums aller tijden! De geur is heerlijk, vooral lekker na een dagje op het strand wanneer je daarna nog lekker een strandtentje induikt voor glaasjes wijn, cocktails en om lekker te eten. De afgelopen maand heb ik hem dan ook aardig vaak opgespoten. Vaak als ik Viva La Juicy draag krijg ik complimentjes dat ik zo lekker ruik, kijk dat is nog eens een pluspunt! 🙂

Daarnaast zien jullie de Natural Touch deo van Nivea. Hier hebben jullie ookal een review over kunnen lezen, namelijk hier . Deze deo vind ik erg lekker en doet zijn werk goed. Ik merk dat ik hem deze maand elke keer weer pakte, dus daarom verdient deze een plekje tussen mijn favoriete.

Ondanks dat ik niet veel blush en highlighter heb gebruikt, de keren dat ik dat deed pakte ik steeds dezelfde. Namelijk mijn MSF van MAC in de kleur Light Year en de MAC blush in de kleur Peachykeen. Light Year durf ik eigenlijk bijna niet te gebruiken omdat deze zo mooi is. Maar hij geeft zo’n prachtige glans af dat ik hem wel móét gebruiken! Peachykeen geeft mijn wangen een mooi kleurtje in de tijden dat de zon niet zo vaak schijnt.

Helemaal links zien jullie de HD eyeshadow base van NYX, tot nu toe de fijnste oogschaduwbasis die ik heb gebruikt. Hij houd mijn oogschaduw op zijn plaats en zorgt dat de oogschaduw er nóg beter uitziet. En dat vind ik toch wel het belangrijkste aan een oogschaduwbasis.

Daarnaast een palette die vrijwel iedereen kent, het Too Faced Natural Eye palette. Ik gebruik de kleur ‘Heaven’ veel onder mijn wenkbrauwbot en in mijn binnenste ooghoek. De kleur ‘Sexpresse’ gebruik ik vaak als eyeliner, en ‘Silk Teddy’ gebruik ik vaak nog als extra glansje onder mijn wenkbrauwen en af en toe ook nog op mijn jukbeenderen. En als ik een mooie natural look maak, gebruik ik dit palette ook heel vaak. Kortom, een palette met heel veel keus en veel verschillende mogelijkheden!

En als laatste een lipstick van Dior, de Dior Extreme lipstick in de kleur Cherie Bow. Een ‘My lips but better’ kleurtje. Naast een mooi kleurtje verzorgt deze lipstick mijn lippen ook nog eens lekker. Ideaal dus! Deze lipstick pakte ik de afgelopen vaak als ik zin had in een lipstick. Deze lipstick past bij alle looks, vooral omdat het zo’n naturel kleurtje is. Hier komt nog een review van!

Wat zijn jullie favoriete van Juli?

Liefs, Kimberly

4 thoughts on “Monthly Favorites – Juli

Geef een reactie

