MAC/Review

Review – MAC Eyeshadow ‘Satellite Dreams’

 

Mijn allereerste oogschaduw van MAC is deze prachtige paarse kleur met de naam ‘Satellite dreams’. Toen ik bij de MAC Pro Store was in Amsterdam werd ik meteen verliefd op deze beauty. Na wat geswatch van nog meer kleurtjes besloot ik voor ‘Satellite Dreams’ te gaan. Ik liep naar de kassa en rekende deze oogschaduw af. Vandaag review ik hem voor jullie! Lees snel meer! 

 

Net als alle andere oogschaduws van MAC zit ook Satellite Dreams in het welbekende ronde zwarte doosje. Satellite dreams is een oogschaduw met een Veluxe Pearl finish. Deze oogschaduw bevat 1.5 gram en is te koop voor EUR 16.00. Over de verpakking kan ik kort zijn, het is een handig en compact doosje die makkelijk opengaat en geen geknoei opleverd.

 

En dit is hem, Satellite Dreams in volle glorie! Ik vind het een prachtig paars kleurtje die voor zowel overdag (als je hem niet te fel maakt) als voor in de avond geschikt is. Ik vind zelf een paarse kleur mooi staan bij mijn groen/grijzige ogen, en door Satellite Dreams knallen die er dan ook echt uit. Ik had het kleurtje in de Pro Store nog laten aanbrengen door een MUA op mijn ogen, samen met een witte kleur, en dat gaf een mooi effect. Ik ben zelf nog een beetje aan het experimenteren hoe ik het het mooist op mijn ogen krijg.

 

En dit is de swatch! Dit is een veeg op mijn ‘droge’ huid, dus zonder eyeshadow base. Ik vind dat er na één veeg al veel pigment vrijkomt! Het paars zie je vrij goed en als je goed kijkt zie je ook een beetje een blauwachtige gloed er doorheen komen. Deze oogschaduw bevat een lichte shimmer, vandaar dat het ook een ‘veluxe pearl’ is, alleen zie je dat op deze foto niet zo goed.

Ik ben tevreden over deze mooie eyeshadow van MAC. Nadat ik deze heb bemachtigd wil ik er eigenlijk meer! Ik denk dat er hier een kleine verslaving gaat beginnen..

Binnenkort komt er op BirdsandBeez een look van deze oogschaduw! 

Hou jij zelf ook van een mooie kleurtje, of ga je liever voor natural kleurtjes?

Liefs, Kimberly

 

MAC is te koop bij de MAC Pro Store in Amsterdam en bij verschillende counters die je hier kunt vinden. Ook kun je MAC kopen via hun webshop

 

4 thoughts on “Review – MAC Eyeshadow ‘Satellite Dreams’

  1. Het is een prachtig kleurtje en mooi gepigmenteerd. Zelf gebruik ik eigenlijk alleen natuurlijke kleuren omdat ik eigenlijk ook niet goed weet wat me goed staat. Zelf ben ik helemaal weg van mijn naked 2 palette!

  2. Pingback: I did some shopping! « birdsandbeez

Geef een reactie

