Fotodagboek/Persoonlijk

Look in my life #1

Vandaag wil ik jullie een kijkje in mijn leven geven. Ik hou van foto’s maken, het maakt niet uit van wat al is het onderweg, in huis, van m’n kat, m’n familie.. Noem maar op en ik maak er foto’s van. Ik heb sommige gemaakt met Instagram, en sommige gewoon met mijn iPhone.  Ik vind het zelf ook altijd leuk om dit soort blogs op andere websites te zien. Geniet van het kijkje in mijn leven! 🙂  Benieuwd naar mijn foto’s? Lees dan snel meer! 

1. Ik was in een glitter bui, en besloot Essence Cotton Candy met Essence Night In Vegas topcoat met elkaar te combineren. I like it!

2. Na regen komt  zonneschijn!  de regenboog!

3. Optimel in een flesje, ik had het nog nooit gezien in een flesje, maar het bestaat dus wel!

4. High Tea Time!! 🙂

5. Een close-up van al het kleine lekkers, en het was zooo heerlijk!

6. Wachten op het station.. En dat werd nog lang wachten ook. Ik ga vrijwel nooit met de trein, maar als ik met de trein ga is er altijd wel een storing. Hier heb ik 1 uur moeten wachten op mijn trein.. zucht..

7. Lekker lunchen op een terrasje bij mij in het dorp. Ik vind een panini met mozzarella, kipfilet, tomaat en pesto altijd zóó lekker!

8. Ik ging naar de musical Soldaat van Oranje bij de vliegbasis in Valkenburg. Dit was de ingang. En de musical is trouwens echt een aanrader! Ik vond hem heel spannend en de effecten waren zo gaaf!

9. Dit was een vliegtuig die voor het theater stond. Welliswaar is die kapot, maar wel bijzonder om te zien.

10. Homemade Cheesecake! Ik hou er zo van!

11. Een ‘zomerse’ dag in Nederland. Natuurlijk met regen!

12. Ik ging een dagje naar Lelystad, en dit zag ik onderweg!

13. Een van mijn favoriete steden is Amsterdam. Ik vind de stad zo prachtig, mooie gebouwen en lekker sfeer. Ik voel me er altijd een soort ‘thuis’ als ik er ben.

14. Mijn favoriete lunch van dit moment: Maanzaadbrood appeltosti! Yum! 

15. Mijn guilty pleasure, zeebanket. Deze chocolade is zo lekker! Vooral de pure. Als ik dit zie wil ik ze meteen, haha!

Fijne vrijdag! 🙂


Liefs, Kimberly

 

Wil je me volgen op Instagram? Mijn naam is wolfje944

7 thoughts on “Look in my life #1

Geef een reactie

