Shoplog

I did some shopping!

Shoppen.. Welke vrouw houd daar nu niet van? Ik ben er in ieder geval echt gek op. Ik had een vrije dag van mijn werk en mijn ouders besloten om naar Amsterdam te gaan. Omdat ik verder deze dag nog geen plannen had, besloot ik gezellig mee te gaan. Ik hou van Amsterdam, dus laat ik zo’n kans niet lopen. Ik kan niet uit Amsterdam komen zonder iets te kopen, ik hou van Amsterdam, en stiekem ook van alle winkels die daar zijn. Ik heb dus een aantal leuke dingentjes gekocht. Het is niet veel, maar wel erg leuke dingen. Lees snel meer! 

 

Allereerst shopte ik dit topje bij de Brandy & Melville. Wat een onwijs leuke winkel is dit zeg! Ze hebben leuke kleding en accessoires en de winkel is leuk ingericht. Het heeft echt sfeer! Deze winkel raad ik zeker aan om eens een kijkje te nemen. De Brandy & Melville zit in de Leidsestraat in Amsterdam.

 

Ik hou van roze, en toen ik deze polo zag van Tommy Hilfiger, en ook nog eens in de sale, wilde ik deze graag hebben. Nadat ik uit het pashokje kwam ging hij meteen het tasje in en mee naar huis.

 

Ik heb vrijwel geen winterkleding. Ik weet niet wat het is, maar altijd als ik wat vind, is het zwart. Daar wil ik ook wel een beetje van af. Bij de H&M vond ik deze trui met rode en grijze strepen. Het is een beetje een lang model die ook leuk zal staan op een legging denk ik. Aangezien ik dus zo weinig winterkleding heb, moest deze wel mee. Vanaf nu koop ik alleen nog maar kleding voor de winter! denk ik.. 😉

 

En dan als laatste nog wat beauty dingen!

De parfum van Replay, for her! Is echt een van mijn favoriete geuren. Hij is lekker voor overdag en ’s avonds. Ik heb ondertussen als 4 flesjes opgemaakt, en vorige week was mijn andere flesje opgegaan. Ik wil niet zonder mijn favoriete zitten, en besloot er weer eentje bij te halen. Welcome to the rest of the family! 

Daarnaast zien jullie de oogschaduw van MAC, ‘Satellite Dreams’. Hier is al een review over verschenen.

Ook heb ik een nieuwe lipstick gescoort, de Max Factor Colour Elixer in de kleur Bewitching Coral. Ik wilde nog graag een mooi koraal kleurtje hebben, en besloot deze mee te nemen om uit te proberen.

Hou jij ook van Amsterdam, of hou je meer van een ander dorp/stad?

 


Liefs, Kimberly

8 thoughts on “I did some shopping!

  1. Amsterdam is leuk, maar er bestaat ook geweldige (!) steden. In Italië was er ook een Brandy & Melville, en het is inderdaad een hele leuke winkel! Alleen ik vond de kleding een beetje aan de dure kant, en mijn kleedgeld was bijna op dus ja haha!

Geef een reactie

