Persoonlijk

What’s in my make-up bag?

Voor mijn dagelijkse make-up en als ik een nachtje of weekendje wegga heb ik altijd een make-up tasje om alles in te doen. Ik heb hier van alles en nog wat inzitten, want als je dan een weekendje weggaat, dan wil je natuurlijk niet iets missen. Vandaag geef ik jullie een kijkje in mijn make-up tasje!

Dit is mijn make-up tasje. Ik heb hem ooit een keer van m’n oma gekregen, en zij had hem weer gratis gekregen met wat mini’s erin bij de Douglas geloof ik. Dit tasje is lekker groot en past dus veel in. Ook omdat hij van stof is kan je hem makkelijk opvouwen.

En dit is de inhoud! Zoals je ziet zit er redelijk veel in en past er eigenlijk nog wel meer in. Als ik zou willen zou ik er zo nog wel een paar oogschaduwpalettes in kwijt kunnen.

En dan nu de inhoud!

Als eerst mijn brushes. Van links naar rechts: Blendingkwast van de Hema, oogschaduwkast 105 van Make up Studio, oogschaduwkwast van de Hema, blushkwast van Catrice, eyelinerkwastje van Catrice en de smokey eye brush van Essence. Stuk voor stuk goede kwasten die fijn in gebruik zijn!

Ik heb in mijn make-up tasje twee blushes zitten. Mijn favoriet, MAC Peachykeen en een iets lichtere blush, een blush van MNY in de kleur 301.

En de 4 lipsticks die standaard in mijn tasje zitten. Het zijn allemaal beetje verschillende kleuren, zodat ik ze kan afstemmen op mijn mood  die ik die dag heb. Van links naar rechts: Essence 02 I’m Sailing (Limited Edition), MAC Lovelorn, Lancome Color Fever 218, en onderin zie je de Dior Addict Extreme in Cherie bow.

Mijn favoriete oogschaduwpalette kan natuurlijk niet ontbreken, het Too Faced Natural Eye palette. Dit is echt mijn favoriete palette ooit! Je kan er prachtige basic looks mee maken, maar je kan ook een perfecte look voor ’s avonds mee maken. Zoals je ziet op de foto heb ik hem al aardig wat gebruikt, vooral de kleur Heaven, waar al een aardige pan in te zien is. Daarnaast een bruin oogschaduwkleurtje van Catrice, de Oh, It’s Toffefull.

 

En hier nog wat basic dingen. Een wimperkruller, een mascara van Maybelline, The One by One express mascara, en  mijn geliefde oogschaduwbasis, de HD eyeschadowbase van NYX.

 

Hier zie je nog een concealer van MAC, de Select Moisturecover concealer NW20, een gezichtspoeder van Maybelline, de Dream Mat Powder en daarnaast iets wat echt niet kan ontbreken, een Labello.

 

Dit is alles wat in mijn make-up tasje zit. Opzich valt het nog mee, het is ruim voldoende als ik ergens een nachtje blijf. Het enige wat ik niet in mijn make-up tasje heb zitten zijn mijn make-up remover, watjes en mijn dagcrème. Die heb ik in mijn toilettas zitten.

Heb jij ook een speciaal make-up tasje voor je dagelijkse/weekendjes weg/nachtjes weg producten? 


Liefs, Kimberly

8 thoughts on “What’s in my make-up bag?

Geef een reactie

