Inspiratie

Inspiratie – Rooms

Ik hou ervan om op weheartit te kijken – kwijlen – van foto’s van mooie kamers. Een mooie slaapkamer, woonkamer, studeer/werkkamer.. Ik kan er geen genoeg van krijgen. Ook al ga ik nog lang het huis niet uit, het is altijd leuk om alvast wat inspiratie op te doen. Want kijken kan natuurlijk geen kwaadVroeger heb ik veel de Sims gespeeld (nu nog steeds eigenlijk) en het leukste daaraan vind ik wel om een mooi huisje te maken voor mijn Sim. En nog steeds vind ik dit erg leuk om te doen. Lees meer en zie mijn inspiratie foto’s! 

 

Dat uitzicht, wauw! Zo zou ik wel wakker willen worden

 

Een mooi raam waar je lekker voor kunt gaan zitten, dat zou ik later ook wel willen.

 

Ik vind vierkant erg leuk in een badkamer, vierkant bad, vierkante wastafel.. Ook vind ik dat grote raam mooi, alleen ik zou bang zijn dat iedereen naar binnen zou gaan kijken.

 

Dit vind ik er mooi uitzien, grote ramen, mooie veranda en veel ruimte.

 

Later zou ik graag een wit kantoor willen, wit straalt veel rust uit en helpt denk ook om je geconcentreerd te houden.

 

Later zou ik wel een kookeiland willen, ik vind dat er altijd zo mooi uitzien! 

 

Mooie witte woonkamer, gezellig met kaarsjes! 

 

Dit vind ik er gezellig uitzien! Later staat mijn huis denk vol met kaarsjes en mooie bloemen.

 

Zo’n trapje dat naar een open deel gaat vind ik tof! 

 

Dat uitzicht.. I love it!

Ik hou van lezen, dus dit zou een ideaal leesplekje zijn.

mooie grote bank!

Tof bureau!

Mooie skyline vanuit je bed

Ideale werkplek, lekker rustig in het bos.

Dit vind ik best gaaf, een lichtgevende boom in je huis! 

Ik hou er wel van om een eye catcher te hebben! 

Inloopkamer!! – Kwijl –

Mooie beautytafel

Lekker girly!

Het ideale zwembaduitzicht..

Ik hoop dat jullie genoten hebben van mijn inspiratie! Ik start denk maar weer de Sims op, ik heb nu een hoofd vol inspiratie! 😉

Kijken jullie vaak naar dit soort foto’s van kamers?

 

Liefs, Kimberly

 

 

9 thoughts on “Inspiratie – Rooms

  1. Haha, de Sims is echt leuk. Nu wil ik dat ook gaan spelen, ga ik ook maar doen denk ik. Ik kijk niet zoveel naar dit soort foto’s (meer naar foto’s van eten en drinken haha) maar wel supertof om te zien! 🙂

Geef een reactie

