Layout/Uncategorized

Nieuwe Header!

 

Deze week ben ik druk bezig geweest om een mooie nieuwe header te maken voor BirdsandBeez, de oude was alleen maar een standaard tekst, en dat is natuurlijk niet echt leuk om te zien.  Ik ben er een tijdje mee bezig geweest en ben best tevreden over het resultaat! Ik ben op dit moment ook nog druk bezig met het uitzoeken hoe wordpress nou precies werkt en hoop in de toekomst een hele eigen layout te kunnen maken!

Wat vinden jullie van de nieuwe header? 

Liefs, Kimberly

14 thoughts on “Nieuwe Header!

  1. Heb zelf ook echt uren besteed aan mijn nieuwe header, maar het loont zeker want het ziet er super uit die nieuwe header van je! Haha en dat tekeningetje van de Daisy parfum van Marc by Marc Jacobs, vind ik zo leuk! Is natuurlijk ook een erg lekkere parfum 😉

Geef een reactie

