Review

Review – NYX Round Lipsticks

De afgelopen tijd zijn er op Birdsandbeez al een aantal reviews geweest van producten van NYX. De lipsticks mogen daarbij dan natuurlijk niet ontbreken! Ik heb twee NYX round lipsticks in mijn bezit, de kleuren Strawberry milk en Spell bound. Ik heb ze voor jullie getest en vandaag review ik ze voor jullie! Lees snel meer.. 

De lipsticks zitten verborgen in een zwarte huls met witte opdruk. Op de bovenkant van de dop staat de naam van de lipstick. Wat ik handig vind wat NYX heeft gedaan, een rubbertje met de kleur van de lipstick eronder gezet. Zo kun je in je stash meteen zien welke kleur er in welke lipstick zit! Verder is de huls van plastic gemaakt en niet heel stevig. Als je erop zou gaan staan zou de huls breken. Ik denk dat hij een paar valpartijen wel overleefd. De dop gaat er ook zeer makkelijk vanaf, je staat niet te priegelen om de dop eraf te krijgen.

De kleuren die ik van de Round lipsticks heb zijn de kleuren 595 Strawberry Milk, een lichtroze kleur en 644 Spell Bound, een donker roze kleurtje. De kleur Strawberry milk heb ik gekocht omdat ik die op veel blogs voorbij zag komen en ik het een prachtig licht kleurtje vind. Spell Bound vond ik er ook leuk uitzien en zag deze lipstick al in mijn gedachten op mijn lippen met een mooie ooglook. De lipsticks zijn EUR 2,95 per stuk en bevatten 4 gram. EUR 2,95 voor een lipstick vind ik niet veel geld! Een lekker budget prijsje als zeg ik het zelf. Maar is voor dat prijsje de lipstick ook goed?

De swatches op mijn hand! Links zie je Strawberry milk en rechts Spell Bound.

Hier zit Strawberry milk op mijn lippen. Wat een vreselijk kleurtje voor mij! Hij is heel erg licht en past totaal niet bij mijn huid. Ik vind hem bij mensen met een lichtere huid beter staan, maar mij staat Strawberry milk totaal niet. Jammer, maar helaas..

Spell bound daarintegen vind ik wel mooi! Hij staat beter bij mijn huid en ik ben er tevreden over. Het is een best fel kleurtje en kun je denk wel mooi combineren met een rustige basic ooglook.

De houdbaarheid van de lipsticks is redelijk, maar na wat te eten, drinken of een hevige zoenpartij moet je toch echt even bijstiften, maar dat moet met vrij veel lipsticks. Het leuke aan deze NYX Round lipsticks is dat ze in heel veel verschillende kleurtjes verkrijgbaar zijn, en er dus altijd wel iets voor je bijzit. Ondanks dat ik Strawberry milk niet zo mooi vind, ben ik wel erg tevreden over Spell Bound. Ik zit er nog over na te denken om Tea rose ook te kopen, die vind ik namelijk ook aardig mooi. Voor EUR 2,95 is dit een prima lipstick!

Heb je zelf ook een lipstick van NYX in je bezit? 

Liefs, Kimberly

NYX is te koop bij Boozyshop.nl en (binnenkort) ook bij de Douglas. 

10 thoughts on “Review – NYX Round Lipsticks

  1. Strawberry Milk is indd erg licht, maar Spell Bound is wel een mooi kleurtje. Over deze lippenstiften heb ik al zoveel gelezen, maar ik heb er nog steeds geen omdat ik het een beetje tricky vind om ze over het internet te bestellen zonder eerst te swatchen. Binnenkort maar even naar de Douglas toe. Jammer dat ze daar 2x zo duur zijn, maar dan bestel ik de kleurtjes die ik mooi vind wel gewoon op internet 🙂

Geef een reactie

