Review

Review – Max Factor False Lash Effect Mascara

 

Mascara, ik gebruik het (bijna) elke dag. Het is een product dat nooit zal ontbreken in mijn beauty ritueel, en ik denk dat dat bij vele zo is. Mascara maakt je blik wat opener en het zorgt dat ik er wat minder moe uitzie. Van de False Lash Effect Mascara van Max Factor heb ik al veel positiefs gelezen. Aangezien mijn mascara op was, besloot ik deze keer voor deze van Max Factor te gaan. Hiervoor gebruikte ik eigenlijk alleen mascara’s van Maybelline, maar een keer verandering kan echt geen kwaad. Lees snel meer voor mijn mening en de foto’s! 

 

En zo ziet hij eruit! Een mooie matzwarte huls met zilvergoudachtige letters. Ik vind het best luxe staan. Ook voelt de mascara niet aan als echt plastic, maar voelt het iets zwaarder. De mascara bevat 13ml en is zo’n 6 maanden houdbaar na openen. Soms kun je al geïrriteerde ogen krijgen na 3 maanden, dan is het ook verstandig om hem daarna te weg te gooien. De False Lash Effect koop je voor EUR 16,95 bij de drogist.

 

Het borsteltje is vrij groot, dat had ik niet verwacht. Hij is gewoon langwerpig en redelijk dik. Ik vind hem prettig om mee te werken! Er komt niet teveel mascara in het borsteltje, maar ook niet te weinig. Groot pluspunt! Maar geeft hij mijn wimpers ook echt een ‘False Lash Effect’?

 

Wat Max Factor zegt over de mascara:

“Waarom zou je valse wimpers gebruiken als je hetzelfde effect met je eigen wimpers kunt bereiken? De nieuwe False Lash Effect Mascara verdubbelt de omvang van je wimpers zodat je hetzelfde effect krijgt van valse wimpers, zonder al het gedoe. Het is dé must-have van visagisten dit seizoen! Het geheim zit hem in de wimpervergrotende combinatie van het grootste borsteltje van Max Factor ooit met de gepatenteerde Liquid Lash technologie. Onze grootste borstel ooit brengt elk volume laagje in één keer van de basis tot het topje van je wimpers aan. Zonder klontjes! Voor lange, volle, gelifte wimpers die gegarandeerd opvallen. Het resultaat: 100% impact. 100% echt.”

Dat beloofd in ieder geval al veel goeds! Ik ben benieuwd of deze mascara dit ook echt waarmaakt. Vaak geloof ik de reclame’s van mascara’s niet echt. Ze gebruiken toch redelijk vaak nepwimpers om je ervan te overtuigen dat het zoveel volume geeft, je wimpers langer maakt etc.

En dan nu de mascara op mijn wimpers.

 

 

Mijn ogen zonder mascara of andere make-up

 

 

Mijn wimpers met mascara


Wauw wat een volume geeft deze mascara aan mijn wimpers! Ik vind het onwijs mooi! Hij doet zijn werk prima. Aangezien ik zelf al redelijk zwarte wimpers heb van mijzelf, kan ik niet zeggen of hij goed dekt, maar dat doet deze volgens mij wel. Ik ben zeer tevreden over deze mascara. Sinds ik hem heb pak ik deze standaard uit mijn everyday bakje. Ik heb daar nog een aantal mascara’s in liggen, maar deze pak ik toch het meest. Het enige nadeel van deze mascara is de prijs, namelijk EUR 16,99. Het is niet echt een goedkope mascara, maar gelukkig maakt hij zijn beloftes wel waar. Natuurlijk zou ik niet zeggen dat het lijkt of ik valse wimpers heb, maar hij geeft mijn wimpers wel mooie volume en lengte.

Heb je de False Lash Effect mascara ook wel eens uitgeprobeerd? Zo ja, wat vind jij ervan?

 

Liefs, Kimberly

 

De Max Factor False Lash Effect Mascara is te koop voor EUR 16,99 bij o.a. Kruidvat en Etos. 

12 thoughts on “Review – Max Factor False Lash Effect Mascara

  1. Pingback: Monthly Favorites – Augustus « birdsandbeez

  2. Pingback: Mijn dagelijkse make-up producten | birdsandbeez

  3. Pingback: LOTD – It isn’t so red | birdsandbeez

Geef een reactie

