NOTD

NOTD – Pink Sparkle

Eindelijk schijnt de zon de afgelopen dagen weer. En zelf de temperatuur is lekker zomers warm. En bij dit warme zonnige weer hoort natuurlijk een lekker vrolijk lakje! Ik heb gekozen voor een mooie nagellakje van OPI. Lees snel meer voor de swatches! 

Een paar dagen geleden was ik een beetje in mijn stash aan het rommelen, en in mijn nagellak la kwam ik dit mooie nagellakje van OPI tegen, Cozu-melted in the Sun. Een prachtige oudroze kleur met een zilveren shimmer erin. Dit is de eerste nagellak die ik heb van OPI, en ik ben er nog steeds zo verliefd op! Toen ik dit nagellakje in mijn stash zag, en naar het zonnige weer buiten keek, wist ik dat dit het perfecte nagellakje voor vandaag is!

In de schaduw

In de zon

Wat een beauty lakje is het! Vooral in de zon zie je de shimmers heel goed. Hij valt lekker op in de zon. Ik ben echt dol op roze nagellak, en vooral in combinatie met een mooie shimmer is het perfect! Als ik nu naar mijn nagels kijk, krijg ik meteen een lekker zomers gevoel. Ik heb meteen mijn teennagels ook met deze nagellak gelakt. Ik vidn dit de perfecte zomerse nagellak.

Wat is jou ideale zomerse nagellak? 

Liefs, Kimberly

OPI is o.a. te koop bij Sephora. 

4 thoughts on “NOTD – Pink Sparkle

Geef een reactie

