Favoriete/Uncategorized

All Time Favourite – Replay For Her Parfum

Iedereen heeft wel een parfum in zijn of haar stash die je hart sneller laat kloppen, je neusvleugels wijd open laten gaan en je ogen laten sluiten van de heerlijkheid. Mijn all time favourite, en de parfum die dat allemaal laat gebeuren bij mij, is de Replay For Her! eau de toilette. Vandaag vertel ik jullie hier iets meer over! Lees snel meer…

Replay for her! vind ik een hele lekker geur, die voor zowel overdag als voor ’s avonds geschikt is. Hij is niet zwaar, maar ook niet heel licht. Zodra mensen deze parfum dragen, ruik ik dat al van kilometers afstand. (Oké, misschien niet kilometers, but you get it!) Het is echt een geur die ik blind uit mijn stash pak en op welke ik nog niet uitgekeken ben. Soms heb je dat wel eens met geuren, dat je er na een tijdje niet veel meer aan vind en deze alleen maar staat te verstoffen in je stash, maar dat heb ik bij deze totaal niet!

De geurnoten van deze Replay parfum zijn:

Top: De verleidelijke geur van de gala-appel in combinatie met sprankelende citrusaccenten zorgt voor directe aantrekkingskracht – een twinkeling in de ogen.
Hart: De kleurige zoetheid van de mirabellepruim leidt je onopvallend naar een krachtig hart van droge houtaccenten – onverwacht en vastberaden.
Basis: De verleidelijke geur van de tonkaboon omhult een rijke cocktail van geuren – zoet, weelderig en onweerstaanbaar.

Een verleidelijke geur dus met gala-appel, citrus, pruim en tonkaboon. Ik denk dat dit ook wel een geur is die veel meiden en vrouwen zullen aanspreken juist omdat hij niet te zwaar maar ook niet veel te fris is. Je zou hem echt even moeten proberen als je een keer binnenloopt bij de parfumerie of drogist.

Zoals je op deze foto kunt zien zie je al dat ik al 4 flesjes heb opgemaakt, en nu bezig ben aan mijn vijfde. (Ik spaar parfumflesjes, vandaar dat ik ze nog heb) Voorlopig hoef ik mijn all time favourite nog niet te missen, ik kan nog een heel flesjes opmaken!

Wat is jou all time favourite parfum? 

Liefs, Kimberly

2 thoughts on “All Time Favourite – Replay For Her Parfum

Geef een reactie

