Favoriete/Persoonlijk/Uncategorized

Mijn favoriete series!

Series, ik kijk ze het liefste als ik me verveel of gewoon lekker tussendoor om te ontspannen. Het liefst kijk ik het op televisie, maar er zijn soms tijden dat het dan net op het verkeerde moment komt en je het niet kan kijken. Vaak nam ik het ook op, maar sinds ik internet heb ontdekt kun je het ook gewoon via internet volgen. Vooral in de zomermaanden is het fijn om een serie te hebben die je via internet kunt volgen, dat kun je op elk moment kijken en wanneer je maakt wilt. Vandaag laat ik aan jullie mijn favoriete series van dit moment zien! Lees snel meer…

Gossip Girl

Gossip Girl is denk een serie die iedereen wel kent.

“Gossip Girl vertelt het verhaal van een aantal rijke tieners die leven in de Upper East Side in New York City. Terwijl ze op het punt staan naar de meest belangrijke universiteiten te gaan, gebeuren er allerlei dingen onderling. De grote vragen zijn niet: wie studeert af met het beste cijfer. Maar eerder: Wie heeft het meeste geld, wie doet het met wie, wie is de Queen Bee van het Constance Billard en natuurlijk, wie gaat met wie naar het Prom? En wie kan je beter inlichten over iedereen die er toe doet dan Gossip Girl?  Gossip Girl heeft een website en weet élk schandaal van íedereen die er toe doet. Zij stuurt de hele serie door sms’jes naar iedereen met de nieuwste schandaligste roddels. Hoe je een Gossip Girl sms kan herkennen? Simpel. Iedereens mobiel gaat vlak na elkaar af.”

Ik vind het een heerlijke serie om naar te kijken. Ook zie je er veel mode in terug en kun je lekker inspiratie opdoen! Ik vind New York een prachtige stad en kan echt genieten van alle beelden die ze laten zien. Echt een aanrader! Ik ben zelf nu nog bezig met seizoen 1, maar ik weet zeker dat ik binnenkort de hele reeks heb gekeken en klaar ben voor het nieuwe seizoen.

The Vampire Diaries

Een heerlijke serie die zowel heel leuk als spannend is. Deze drie seizoenen heb ik helemaal gezien en kan niet wachten tot seizoen 4 er weer is, ik vond het einde zo spannend van seizoen 3! Het is een hele spannende serie en een serie waarvan je meteen de hele reeks wilt zien omdat je wilt weten hoe het afloopt. Echt een aanrader!

Desperate Housewives

Een onwijs leuke en grappige serie, maar die helaas is gestopt. Maar daarom niet minder leuk om te kijken! Helaas komt Desperate Housewives niet meer op televisie maar via internet kun je hem gelukkig nog wel bekijken. Ik heb altijd hardop moeten lachen om deze geweldige serie. Hij behoort nog steeds tot mijn favoriete.

Desperate Housewives is een Amerikaanse, met een Emmy en Golden Globe bekroonde televisieserie van ABC over een paar vriendinnen die in een ogenschijnlijk gezapige Amerikaanse buitenwijk wonen. De reeks speelt zich af in Wisteria Lane, een straat in het fictieve Fairview in ‘The Eagle State’. We volgen het leven van een groepje vrouwen zoals gezien door de ogen van hun overleden buurvrouw, waarbij stilaan duidelijk wordt dat zich achter iedere deur geheimen, misdaden en mysteries afspelen. Deze huisvrouwen typeren allemaal een ander type vrouw in de Amerikaanse maatschappij aan het begin van de 21e eeuw. Dit levert een verhaallijn op waarbij alles en iedereen met elkaar te maken krijgt en niets is zoals het op het eerste gezicht lijkt.”

Omdat ik eerst nog de seizoenen van Gossip Girl wil zien, kijk ik verder nog geen andere serie erbij. Wel kijk ik op televisie ook een aantal Nederlandse series, sommige zijn erg goed! Ik hoop dat er dit najaar weer een paar goede Nederlandse series te zien zullen zijn, dan is er ook weer eens wat leuks op televisie!

Welke series volg jij? 

Liefs, Kimberly

3 thoughts on “Mijn favoriete series!

  1. IK HOU VAN SERIES! Na elke aflevering wil ik er nog eentje, maar dan issie er soms niet. Gossip Girl heb ik niet afgekeken, ik ben bij seizoen 2 blijven haken. The Vampire Diaries, LOVE IT! Ik volg ook nog Pretty Little Liars (AANRADER!), 90210, Glee en ik keek Jane By Design, maar dat is helaas gecancelled.

Geef een reactie

