Review

Sample Review- Marc Jacobs Daisy, Daisy eau so fresh en Dot

 

Ik ben echt gek op parfum. Ik hou van mooie flesjes, lekkere geur en het formaat. Een echte uitblinker wat betreft parfumflesjes zijn natuurlijk de flesjes van Marc Jacobs. De mooie flacon van Daisy en Lola zijn bij iedereen wel bekend. Pas nieuw is de geur Dot, die net als Daisy en Lola ook in een prachtige flesje zit. Omdat ik graag de geuren wilde testen van deze parfums, ben ik naar de winkel gegaan en heb een paar samples gevraagd, zodat ik ze rustig thuis kan testen. Lees snel meer! 

 

De samples die ik gevraagd heb in de parfumerie hier op dorp zijn de Daisy, Dot en Daisy eau so fresh (Hihi, het begint allemaal met de D!) De flesjes van Daisy en Dot vind ik echt prachtig, vandaar dat ik deze heb meegenomen. De kartonnen omhulsel om de sample zien er allemaal een beetje hetzelfde uit in de binnenkant. Het flesjes staat aan de linkerkant met aan de rechterkant de tekst in het Engels en daaronder in het Frans. De samples bevatten allemaal 1.2ml. De Daisy en Daisy eau so fresh zijn allebei een eau de toilette en de Dot is een eau de parfum. Alledrie zijn de samples ook sprays, wat ik zelf makkelijk vind dan een sample die je open moet maken en je de parfum met een stokje op je polsen moet aanbrengen.

 

Allereerst de normale versie van Daisy. In de binnenkant van de sample staat: “Radiant and charming, Daisy is a sparkling floral bouquet capturing the vintage edge of the violet.” oftewel: Daisy is stralend en charmant, een heerlijk bloemen boeket. De geur van Daisy is fris, verleidelijk, zoet en vrouwelijk.

Topnoten: aardbei en violet baadjes
Hartnoten: violet bloemblaadjes en jasmijn boeket
Basisnoten: musk en vanille

Wat een heerlijk lekker geurtje is dit! Hij is lekker fris en ruikt bloemig. Het is geen geur die ik vaak geroken heb. Hij blijft ook aardig lang hangen, ondanks dat het een eau de toilette is. Als je een keer in de Douglas bent, moet je deze zeker even ruiken!

Prijs: 100ml EUR 79,82 bij Douglas

 

 

“Playfully spirited charmingly fun a bubbly floral fruity, that radiates a sunny and sparkeling energy” aldus de binnenkant van de sample. En of je er energie van krijgt van deze heerlijke geur! Daisy eau so fresh is een frissere versie van de normale Daisy, Daisy is namelijk een stuk zoeter.

Topnoten : rode grapefruit, frambozen, groene bladeren en peer
Hartnoten: viooltjes, wilde rozen, appelbloesem, lychee en jasmijnbloemblaadjes
Basisnoten: muskus, pruim en cederhout

Ik vind de normale versie van Daisy iets lekkerder dan de Daisy eau so fresh. Ik hou meer van wat zoetere geuren. Wel vind ik het een lekkere geur, vooral in de lente zou ik deze vaak dragen.

Prijs: 75ml EUR 64,06 bij Douglas

 

 

Chic and Charming, a lush floral bouquet of beautiful jasmine and juicy red berries.”  En weer een heerlijke bloemig boeket. Deze geur is lekker bloemig, vrolijk en levendig! Hij is lekker fris, maar toch ook wel weer zoet. Ik vind het een lekkere zomerse geur die je op elk moment van de dag kunt opspuiten.

Topnoten: Rode bessen, dragon fruit, zoete kamperfoelie

Hartnoten: Jasmijn, kokosnootwater, oranjebloesem

Basisnoten: vanille, drijfhout, musk

Dot vind ik de lekkerste geur van deze drie. Hij past goed bij mijn huid en de geur blijft de hele dag lekker om mij heen hangen, mmm! Het liefste zou ik deze geur in het mooie flesjes al in mijn stash zien staan, maar dat word nog eventjes sparen. Ik zou zeker als je een keer bij de Douglas bent deze geuren allemaal ruiken. Zeker als je van bloemige friszoete geuren houd!

Prijs: 100ml EUR 80,10 bij Douglas

Wat vind jij van de geuren en flacons van Marc Jacobs?

 

Liefs, Kimberly

3 thoughts on “Sample Review- Marc Jacobs Daisy, Daisy eau so fresh en Dot

  1. Ik vind de flacons van Marc Jacobs altijd ook heel mooi, maar ietsjes te prijzig. Zelf spaar ik ook al heel lang sample’s dus zo kan je toch genieten van de geur! Heb alleen de eerste geroken, ben benieuwd naar de rest 🙂

Geef een reactie

