Uncategorized

Ik ga naar Mysteryland!

 

Morgen is het zover, dan begint Mysteryland 2012! En ik ga er heen! Hoe gaaf is dat! Ik heb er echt onwijs veel zin in en ben ook echt benieuwd hoe ik het ga vinden. Lekker losgaan op de muziek, maar helaas wel in de regen. Ach, we kunnen ook niet alles hebben hier in Nederland. Helaas voel ik me op dit moment niet zo lekker, dus ik hoop maar dat ik me morgen beter voel.. Duim voor me!

 

Ga jij ook naar Mysteryland?

 

Liefs, Kimberly

2 thoughts on “Ik ga naar Mysteryland!

Geef een reactie

