Review

Review – Niveau Fresh Natural Deo

 

Vandaag een review over de Deo van Nivea, de Fresh Natural. Iedereen wil op een gewone dag altijd wel gris ruiken. Naar je werk, school of gewoon tijdens het boodschappen doen, we all want to be ‘fresh’! Zou deze deo van Nivea ons de hele dag ‘Natural Fresh’ kunnen houden? Lees snel meer! 

 

Wat beloofd de Nivea Deo?

  • 24 uur betrouwbare bescherming
  • Zonder conserveringsmiddelen en kleurstoffen
  • Huidverdraagzaamheid dermatologisch bewezen
  • Met verfrissende oceaanextracten

De 24 uurs bescherming klinkt interessant! Wie wilt er nou niet 24 uur lekker kunnen doorgaan zonder zich zorgen te maken om te zweten.

De geur van de deo is, zoals de verpakking al zegt, lekker fris! Deze deo zou ik vaak gebruiken na het sporten, dan vind ik een frisse deo lekkerder dan een zoete deo. De geur blijft ook aardig lang hangen, als je even ruikt bij je oksels ruik je de geur na een paar uur nog wel licht. Zelf spuit ik aan het einde van de middag toch nog wel wat bij, dit vind ik namelijk wat frisser. Aan het einde van de middag vervaagd de geur een beetje.

 

Ik heb zelf de spray versie van deze Natural Fresh deo, maar er is ook een roller versie. Ik hou zelf meer van deo’s met een spray dan een roller, maar dat is iets persoonlijks. Deze spray deo heeft een handige verpakking, je kan hem makkelijk indrukken en er komt precies genoeg uit als je het indrukt. Deze deo heeft een groot pluspunt, hij laat geen witte waas achter onder je oksels, yeey!

Wat vind ik van deze deo? Ik vind het een fijne deo die vooral na het sporten lekker fris is. Deze deo geeft je een fris gevoel die tot ongeveer aan het einde van de middag duurde bij mij. Als ik hem moet vergelijken met de Dove Dead Sea Minerals (Review lees je hier) vind ik de van Dove wat fijner. Hij ruikt iets lekkerder en geeft me naar mijn gevoel een betere bescherming tegen zweet.

Wat is jou favoriete deo?

 

Liefs, Kimberly

 

De Nivea Fresh Natural is rond de EUR 3,79 en te koop bij de drogist.  

 

 

One thought on “Review – Niveau Fresh Natural Deo

Geef een reactie

