Outfit/Uncategorized/wishlist

For all the day H&M #1

Vandaag laat ik jullie 3 outfits zien die je de dag door kan dragen. Een outfit voor overdag, een voor onderweg, en eentje voor de avond! Ik hou van de nieuwe H&M collectie, de kleuren roze en groen vind ik namelijk helemaal leuk! Ook ben ik de laatste tijd fan van beige en goudtinten, dus dat komt helemaal goed. Lees meer voor mijn favoriete outfits! 

Outfitje nummer 1, geschikt voor zowel overdag als ’s avonds. Ik hou van roze, beige en goud, en dat komt in deze outfit goed samen! Samen met nog een mooie koraalachtige tint nagellak, en you’re ready to go! 

Outfitje nummer 2, voor buiten. Het kan straks in de herfst en winter erg koud worden, dus dan is een muts en een sjaal echt een must have! Zwarte in combinatie met deze kleur roze vind ik mooi! Ik hou er wel van. Lekker warme voeten in de laarsen, warme muts en sjaal en een lekkere jas. De gouden kleur van de studs komen weer terug in de gouden knopen van de jas. Ik zou dit zo dragen!

En nummer 3, een outfitje die ik zo naar school zou dragen. Lekker basic aan de ene kant, maar door de groene blazer springt je outfit er ook weer uit. Ik heb hem verder rustig gehouden met de beige tinten. De broek gaat sowieso in mijn digitale mandje, net als de top en de blazer. En misschien de tas ook nog wel.. Hmm lastig hoor! 🙂

Wat vinden  jullie van de nieuwe collectie van de H&M? 

Liefs, Kimberly

Alle kledingstukken die ik hem gebruikt zijn te koop bij de H&M.

2 thoughts on “For all the day H&M #1

Geef een reactie

