Stelling/Uncategorized

Stelling #1

Om de verschillende meningen van mensen te lezen vind ik vaak erg interessant. Laatst had ik een discussie met een vriendin over make-up. Zij gaat liever niet de deur uit zonder make-up, terwijl ik het makkelijk kan doen. Vandaag wil ik daarom graag jullie mening horen over de volgende stelling:

“Zonder make-up de deur uit, ik doe dat makkelijk!”

Ben jij het eens met deze stelling, of juist oneens? Laat een comment achter met waarom jij het hier wel of niet mee eens bent. Ik ben benieuwd! 🙂

7 thoughts on “Stelling #1

  1. Mwa, ligt eraan. Over het algemeen heb ik toch wel graag wat mascara op, de rest hoeft dan niet echt van mij. Maar nu ik terug ben van vakantie en een beetje bruin ben geworden, vind ik ´t niet zo erg om zonder make-up rond te lopen. In de winter zal dat wel anders zijn, want dan heb ik niet meer zo’n gezond blosje op m’n wangen haha (ik ben altijd best bleek in de winter). Dus dan is bronzer wel altijd een goede uitkomst!

  2. ik zeg altijd, geen probleem, ik ga rustig zonder makeup de deur uit! maar uiteindelijk doe ik dat nooit! Toch zo wie zo een likje mascara haha en lipstick kan ik ook vaak niet laten liggen 😛

  3. Ik ga wel zonder make-up de deur uit jah:) Ik moet zeggen dat ik dat wel alleen op dagen doe dat ik niet naar mijn werk hoef. Alleen naar de albert heijn of even de stad in, dan ga ik soms wel make-up loos. Maar naar mijn werk ga ik liever met wat make-up, alleen maar is het dan omdat ik me wakkerder voel en dan meer werk gedaan krijg:D

  4. Eh.. waar gaan we heen? Naar school, ligt eraan, zit ik kort, dan zonder make-up, zodat ik daarna een look kan maken voor mij blog, anders niet. :p Vind het niet echt een probleem, maar draag liever wel make-up. 😀

Geef een reactie

