Review

Review – Guhl Rijke Voeding Conditioner en Masker

 

Vandaag een review over mijn favoriete conditioner en masker! Eigenlijk verklap ik dus al wat ik hiervan vind, maar ik ben er zo positief over, dat ik dit nog graag met jullie wil delen! In mijn blogpost over mijn producten in de douche (die lees je hier) vertelde ik al dat ik enthousiast ben over deze conditioner. Sinds kort gebruik ik ook het masker uit dezelfde lijn. En ben ik hier ook zo enthousiast over? Lees snel meer! 

 

Allereerst de conditioner uit de Rijke Voeding lijn. Dit is de lijn van Guhl met de lichtroze verpakking. In deze lijn zitten ook nog een shampoo, een repair en protect creme, en een serum voor je haarpunten. Deze hele lijn bevat amandel-olie. De conditioner beloofd beschadigde delen van het haar te herstellen en beschermt tegen haarbreuk. Ook zorgt het voor extra doorkambaar haar.

 

De geur van de conditioner is echt heerlijk! Het ruikt een beetje bloemig, ik word er wel vrolijk van! De substantie die uit de verpakking komt is net als de verpakking zelf lichtroze en kun je makkelijk door je haar wrijven. Ik gebruik altijd een klein kneepje en pak dan een beetje wat ik bovenin mijn haar doe, daarna een beetje wat ik in het midden wrijf, en de rest wat ik over hou wrijf ik goed in de puntjes. Je hoeft deze conditioner maar kort in te laten trekken, ik doe dat meestal zo’n 1 á 2 minuutjes. Daarna goed uitspoelen en je haar ruikt heerlijk én is lekker zacht en goed doorkambaar. Dat vind ik altijd een groot punt dat een conditioner moet hebben, dat je haar goed doorkambaar word. Ik heb redelijk lang haar en dan zijn klitten bijna onvermijdelijk. Met deze conditioner van Guhl zorg je ervoor dat alle klitten zo’n beetje weggaan en je je haar goed kan doorkammen zonder dat je er met je borstel doorheen moet raggen. In deze fles zit 200ml en je doet er best zuinig mee. De prijs van deze conditioner is ongeveer EUR 5,99, wat eigenlijk redelijk duur is, maar wel zijn geld waard. Ik koop het liefste de Guhl producten in de aanbieding, die zijn er redelijk vaak.

 

Dan nu het masker. Net als de conditioner heeft het een lekker bloemige geur en de substantie is ook lichtroze. Dit masker belooft tot 90% minder haarbreuk. Dit masker gebruik ik ongeveer een keer per week, maar soms ook een aantal weken niet. Ik gebruik het masker vooral als ik vind dat mijn haarpunten en haar er niet meer zo goed uitziet en het wel wat meer voeding kan gebruiken. Het is wel wat onhandig dat het in een pot zit, omdat in de douche er snel water inloopt. Ik gebruikt het masker door heel mijn haar op niet al te nat haar. Volgens de verpakking moet het masker 5 minuten intrekken. In de tijd dat ik het masker aanbreng en even moet wachten scheer ik meestal mijn benen, daar doe je meestal wel 5 minuten over. Daarna heel goed uitspoelen.

Als mijn haar droog is merk ik meteen verschil als ik dit masker heb gebruikt. Mijn haar is lekker zacht, ziet er wat gezonder uit en hierna kun je ook je haar weer lekker goed doorkammen. Gespleten haarpunten daar kun je natuurlijk niet herstellen, maar dit masker zorgt er wel voor dat het er wat beter uitziet. Dit potje bevat 150ML en is te koop voor ongeveer EUR 6,95, wat ik een goede prijs vind voor dit masker.

 

Mijn eindconclussie: Ik vind het alletwee heerlijke producten die ik vaak pak. Het maakt mijn haar lekker zacht, ruikt lekker, maakt mijn haar ook makkelijk doorkambaar en heeft een leuk kleurtje (Ik hou van roze!)

Ik vind het een aanrader voor iedereen die makkelijk doorkambaar en zacht haar wilt en haar waarvan de gespleten punten wat minder zichtbaar worden.

 

Kende jij de Guhl Rijke Voeding lijn al?

 

Liefs, Kimberly

 

Guhl is o.a. te koop bij Kruitvat en Etos 

7 thoughts on “Review – Guhl Rijke Voeding Conditioner en Masker

Geef een reactie

