Favoriete

Monthly Favorites – Augustus

 

De maand augustus is alweer voorbij.. Dat is echt zo snel gegaan! In september begint mijn school weer en is officieel mijn vakantie voorbij. Vandaag daarom mijn favoriete van de maand augustus! Het is niet veel, ik heb namelijk niet veel make-up gebruikt in de vakantie. Lees snel meer en zie mijn favoriete!

 

Een bodylotion die ik deze maand vaak heb gebruikt is de bodylotion van Zwitsal, de Slaap zacht body crème lotion met lavendel. De laatste tijd kom ik niet zo goed in slaap en besloot deze uit te gaan proberen. Hier komt nog een review van! Ik vind het een lekkere body lotion met een heerlijke geur! Vandaar dat het deze maand ook tot mijn favoriete behoort.

 

Een parfum die de afgelopen maand veel op mijn huid te vinden was is deze van Zara, Black. Een redelijk zoete geur die een hele lange tijd blijft hangen. Ik was een beetje in een zoetige bui deze maand en daar paste deze geur perfect bij! Sowieso vind ik de geuren van Zara een aanrader. Ze zijn redelijk goedkoop en blijven vaak best lang hangen.

 

Het perfecte witte met shimmer oogpotlood! Dit potlood van NYX vind ik ideaal voor op mijn waterlijn. Het maakt je ogen toch net wat frisser en ik zie er wakkerder uit. In de maand augustus heb ik deze vaak gebruikt, om er net iets wakkerder uit te zien. (Over deze jumbo pencil heb ik al een review geschreven, deze kun je hier lezen)

 

Sinds ik de Max Factor False Lash Effect mascara heb gebruik ik hem iedere dag. I love it! Hij maakt mijn wimpers mooi lang met een mooi volume. Dit schatje kan echt niet missen in mijn dagelijkse routine. (Een review over de Max Factor mascara vind je hier)

 

Dit zwarte oogpotloodje van Maybelline, de eyeliner matic is volgensmij niet meer te koop. Ik had een aantal back-ups liggen van dit zwarte potloodje. Ik heb hem deze maand weer herontdekt en weet nu weer waarom ik er 3 back-ups van heb gekocht. Ik vind ze zo fijn! Je draait het potloodje uit de huls, en je hebt geen gedoe met het slijpen van het puntje. Je doet er ook aardig lang mee.

 

En als laatste een lipproduct dat ik vaak gepakt heb in augustus. Deze lipgloss van Sephora in de kleur Pink-o-lada. Een mooi lichtroze kleurtje met gouden shimmers. Perfect voor mij een basic en naturelle look. Het laat je lippen lekker sparkelen! Ondanks dat ik niet zo’n fan ben van lipgloss vind ik deze wel erg fijn. Ik heb hem al een tijdje en sinds kort pak ik hem er eigenlijk  best vaak bij.

 

Dit waren mijn favoriete van de maand augustus! Het is niet erg veel, maar het zijn wel de producten die ik vaak heb gebruikt. Op naar de favoriete van september! Want als de maand september net zo snel voorbij gaat als de maand augustus, dan is die er sneller dan je denkt!

 

Wat zijn jullie favoriete van de maand augustus? 

 

Liefs, Kimberly

4 thoughts on “Monthly Favorites – Augustus

Geef een reactie

