Uncategorized

Yay or Nay? #1

 

Laatst was ik aan het kijken op de website van SuperTrash en vond ik bij de schoenen deze sneakers met ingebouwde sleehak. Tegenwoordig zie je deze steeds vaker, en nu heeft SupterTrash ze ook in haar assortiment. Ik zag deze leuke met dierenprint. Zebra, Luipaard en Python. Ik vind zelf de versie met luipaard erg leuk! Ze hebben een mooie kleur en je kunt hem denk wel op een mooie manier combineren. Alleen de prijs vind ik erg jammer.. Ze zijn EUR 159,95. Voor dat geld koop ik liever twee paar schoenen.

Wat vind jij van deze schoenen? Hou je hier van of totaal niet?

 

Liefs, Kimberly

10 thoughts on “Yay or Nay? #1

  1. Ik vind ze wel grappig, maar ik ben vrij lang, en ze zijn alleen nuttig als je wat kleiner bent, vind ik. Bijna niemand ziet dat je hakken aan hebt maar ze hebt wel zere voeten.. Kleinere mensen lijken zo langer, zonder dat het eruit ziet dt ze hakken aan hebben. Heel verhaal, haha

  2. Ik vind ze wel grappig, maar zelf is het niet iets wat bij mij past. Als ik sleehakken wil, dan neem ik een sneaker sleehakken. Ze passen absoluut niet bij me. Sommige mensen staan ze trouwens wel heel leuk, maar bij mij niet echt..

    x

Geef een reactie

