Shoplog

Shoplog – Rituals

Het houd maar niet op met de shoplogs op BirdsandBeez! Vandaag weer een klein shoplogje met producten die ik heb gekocht bij de Rituals. I ❤ Rituals! De doucheproducten vind ik echt geweldig! Ik heb daarom ook even wat ingeslagen. Lees snel meer! 

Als eerste deze Himalaya clay voor onder de douche. De medewerkster van de Rituals heeft deze laten testen op mijn hand en het maakte mijn huid zo lekker zacht! Daarom besloot ik hem te kopen. Hij was EUR 13,90

De geur van de Sunrise lijn van Rituals vond ik in het begin niet zo lekker. Maar toen ik hem een tijdje terug weer in winkels rook werd ik er verliefd op! Ik heb thuis nog veel doucheschuim staan en mijn scrub was laatst opgegaan en besloot ik deze uit de Sunrise lijn mee te nemen naar huis! Deze is EUR 9,50

Bij de Rituals hadden ze vorige week een actie, 2 doucheschuims voor 12,50! Mijn moeder vond de roze versie zo lekker en vroeg of ik een fles mee wilde nemen en er zelf ook een mocht uitkiezen. Ik ben zelf ook gek op de geur van de roze, en besloot de rode erbij te kiezen. Ik kan niet wachten om onder de douche te stappen!

Dit washandje ziet er zo cute uit! Ik gebruik elke avond een washandje om mijn gezicht te wassen dus deze komt zeker van pas! Vooral om je eigen washandje te herkennen vind ik het prettig.

Op dit moment staat het tasje met de Rituals producten naast me en de geur die eruit komt.. Goddelijk! 🙂 Van alle producten komt er snel een review online, want ik kan niet wachten om ze allemaal te gebruiken!

Heb jij de producten van de Rituals wel eens geprobeerd? 

Liefs, Kimberly

9 thoughts on “Shoplog – Rituals

  1. Haha, ik moest lachen om het washandje!!
    Zo toevallig want ik heb vandaag een winactie online gezet waar ook een washandje bij zit van een koe 😀 Die kon ik ook niet laten liggen omdat hij zo cute is ^_^
    Ik ben benieuwd naar de geur van Sweet Orange & Cedar. Helaas moet ik daarvoor naar de winkel want ruiken via de computer gaat nog niet.

    Psst.. in een van de eerste alinea’s staat mand ipv hand.

Geef een reactie

