Review

Review – Zwitsal Slaap Zacht

De laatste tijd kom ik best moeilijk in slaap. Ik liep samen met mijn moeder in de Etos toen ik deze tube met bodylotion van Zwitsal zag staan. Deze body lotion heeft de toepasselijke naam Slaap Zacht. Ik besloot hem mee te nemen om te testen of hij me echt helpt met ontspannen, en me lekkerder laat slapen. Lees snel meer voor mijn review! 

Allereerst de tube. De bodylotion zit in een tube in de welbekende Zwitsal gele kleur. Er staat een leuk maantje op en geel met paars vind ik eigenlijk wel een leuke combinatie! Een body lotion in een tube vind ik eigenlijk best handig, het is hygiënisch en makkelijk in gebruik. Als je een beetje in de tube knijpt komt er al een beetje uit, er komt gelukkig niet in een keer een hele kwak uit, voordeel! Verder is de tube zacht, waardoor je er makkelijk in kan knijpen. Deze bodylotion bevat 200ML en blijft na openen 12 maanden houdbaar. De prijs van de bodylotion was ongeveer EUR 3,79

De crème die uit de tube komt is gewoon wit en goed smeerbaar. De crème is ook redelijk voedend en hij trekt snel in. Nadat ik deze bodylotion op mezelf had aangebracht werd mijn huid lekker zacht. De geur van de bodylotion is erg lekker, het ruikt, zoals ookal staat op de verpakking, naar lavendel. Een rustgevende geur die je ook echt wat ontspannen maakt. De bodylotion heb ik een aantal dagen na elkaar gebruikt vlak voordat ik ging slapen. Natuurlijk val je er niet meteen mee in slaap, maar ik merkte wel een klein verschil, ik sliep naar mijn idee wat sneller in. Of dit door de bodylotion komt of door iets anders, dat durf ik niet te zeggen.

Ookal is deze bodylotion eigenlijk bedoeld voor babyhuidjes, hij is ook perfect voor mijn huidje! Ik vind het een lekker bodylotion met een lekker geurtje, en hij maakt mijn huid ook nog eens heerlijk zacht! Volgens de verpakking zou deze bodylotion je moeten helpen met ontspannen, en ik vind dat de geur dat in ieder geval al wel doet. Deze bodylotion is ook zeker geschikt voor baby’s die wat onrustig zijn.

De slaap zacht lijn van Zwitsal bestaat o.a. ook nog uit een bad&was gel, een shampoo en een massage oliegel.

Ben jij ook een fan van Zwitsal?

Liefs, Kimberly

De Zwitsal Slaap Zacht producten zijn o.a. te koop bij Etos en Kruidvat. 

4 thoughts on “Review – Zwitsal Slaap Zacht

  1. Lekker! Zwitsal heeft echt een fijne geur. Leuke bodylotion die je wat sneller doet slapen. Maar liever gebruik ik een pilletje melatonine hihi 😉

  2. Gewoon geweldig, echt waar! Ik houd van Zwitsal, vind het minder dat ze op dieren testen, maar de geur, goddelijk. Grappig dat je wel merkt dat je wat sneller slaapt, doet hij toch nog zijn ding! 😀 Ik heb de parfum, gebruik hem steeds weer dagelijks. xd

Geef een reactie

