NOTD

NOTD – Pinky Reloaded!

Ik hou van roze! Vooral van roze nagellak. Als ik een roze nagellak in het schap zie staan word ik daar automatisch naartoe getrokken. (Het lijkt wel magnetisch!) Vandaag besloot ik weer een mooi roze kleurtje op mijn nagels te doen en koos voor een hele mooie roze kleur! Ook kwam ik erachter dat de roze kleur die ik heb gepakt al aardig leeg begint te raken. Whut? Ik en nagellak opmaken, dat is nog nooit voorgekomen! Benieuwd naar mijn keuze? Lees snel meer! 

 

Het roze kleurtje dat ik gekozen heb is ‘Miss Piggy Reloaded!’ van Catrice. Het is een van mijn favoriete nagellakjes en zo’n wonder is het dus eigenlijk niet dat hij bijna op is. Gelukkig heb ik nog een back-up, want ik zou me geen raad weten zonder deze roze kleur ;).

Dit kleurtje van Catrice is mooi lichtroze met kleine gouden shimmer erin. De shimmer kreeg ik helaas niet zo goed op de foto, ook zie je in het echt, om het zo maar even te noemen, de shimmer niet heel goed, maar in het zonlicht valt hij best op! Dit is echt een roze kleurtje die overal goed bij past. Hij is niet heel opvallend, maar ook niet onopvallend. Deze kleur heb ik vaak op als het een lekker weertje is, en aangezien dit weekend het mooi weer is, is hij daar weer perfect voor!

 

 

Helaas is dit mooie roze nagellakje van Catrice niet meer te koop, misschien als je geluk hebt zit hij nog in de kortingsbakken. Op de foto zie je niet zo goed dat hij bijna op is, maar dat komt omdat hij voor de foto geschud is geweest.

 

Hou jij ook van roze nagellak, of heb je liever een ander kleurtje?

 

Geniet van deze zonnige (en misschien wel laatste zonnige) zondag!

Liefs, Kimberly

6 thoughts on “NOTD – Pinky Reloaded!

Geef een reactie

