Persoonlijk

Tag – Before I die..

Op vele blogs is deze tag al voorbij gekomen, de Before I die tag. Vandaar wil ik ook deze met jullie delen. Ik vond het best moeilijk om een selectie te maken met dingen die ik echt wil doen voordat ik doodga. Er is namelijk nog zoveel dat ik zou willen doen! Lees snel meer! 

 

Iets wat mij echt heel mooi lijkt. Samen oud worden met degene van wie je houd. Op straat zie je vaak ook twee oudere mensen lopen, en als die dan nog hand in hand lopen, so cute! Dat wil ik later ook, samen met mijn man, allebei oud, verrimpeld en grijs, hand in hand door de straat lopen met onze klein kinderen die voor ons hollen om zo snel mogelijk in het park te kunnen zijn voor de eendjes.

Deze twee plaatjes horen bij elkaar. Ik zou graag gaan reizen, en het liefst de hele wereld zien. Dat lijkt me echt fantastisch! Alle 7 de continenten, en gewoon zoveel mogelijk zien. Het lijkt me vooral fantastisch om dit samen te doen met mijn vriend. Hij wil ook graag reizen, dus nog even sparen en misschien maken we wel een wereldreis! Ik wil alles zien!!

 

Ik hou van kerstmis. De lichtjes, de gezelligheid, de kerstboom, samen met familie, cadeautjes onder de boom, I love it al. Het lijkt me echt een keer onwijs gaaf om kerstmis mee te maken in New York. In films en series zie je vaak al New York in de kerstsfeer en dat ziet er altijd zo gezellig uit! Het lijkt me te gek om dat een keer in het echt te zien. Het Liefst eigenlijk een week voor het echt kermis word, ik vier kerst namelijk graag met mijn familie, en dat zou ik eigenlijk ook niet willen missen. Misschien moet ik er dan maar een familieuitje van maken hihi.

 

Iets wat ik op dit moment graag wil, mijn rijbewijs. Ik heb al mijn scooterrijbewijs maar ik wil mijn auto heel graag. Het lijkt me lekker om overal heen te kunnen rijden in de auto, en later ook te reizen met de auto en gewoon geen bestemming hebben en wel zien waar je uitkomt. Ook is het lekker als het slecht weer is en je moet naar school of werk om even snel de auto te pakken zodat je nog redelijk droog aankomt.

 

Iets wat me later leuk lijkt om te hebben, een walk-in closet. Al je kleren mooi op een rij, truien en shirtjes mooi op de planken, je schoenen mooi uitgestald, dat lijkt me leuk! Net of je elke keer een klein winkeltjes inkomt, terwijl je gewoon je kast in loopt.

 

Slapen onder de sterren, het lijkt me geweldig. En dan bedoel ik niet in een tentje, maar echt gewoon onder de sterren. Op een strand lijkt het me vooral leuk, alleen al dat zand als het waait, dat is wel wat minder. Desalniettemin, het lijkt me fantastisch! Vooral samen met mijn vriend zou ik het wel eens willen doen. Ik zou het dan vooral willen doen in het buitenland, daar zie je de sterren vaak beter dan in Nederland.

 

Dit was mijn versie van de Before I die.. tag, iedereen die het wil mag deze tag natuurlijk overnemen!

Wat zou jij écht willen doen voordat je doodgaat? 

 

Liefs, Kimberly

 

7 thoughts on “Tag – Before I die..

  1. Hé wat grappig, morgen komt mijn Try Before You Die Artikel online, zelfde gedachte haha 🙂 (en het feit dat dit soort artikelen veel opduikt op het moment :P) Leuke lijst!

  2. Dat gaat je allemaal zeker lukken! Slapen onder de sterren is echt heerlijk. Dat doe ik elk jaar opnieuw op kamp aan het kampvuur. De volgende dag is je haar lelijk, je gezicht en kledij vochtig maar dat opkomend zonnetje maakt alles goed 🙂

Geef een reactie

