Review/Uncategorized

Review – Rituals Sunrise Scrub

Een van mijn favoriete merken voor onder de douche is Rituals. Ik hou van de doucheschuimen! Ondertussen heb ik er hier al 5 van versleten. In de winkel rook ik de geur van de Sunrise lijn en besloot deze scrub mee te nemen. Benieuwd naar mijn review? Lees snel meer!

De scrub zit in een fijne zachte tube. De tube valt ook lekker op, hij is oranje! Onder de douche krijg je de scrub gemakkelijk uit de tube, je hoeft niet hard te knijpen. Ik vind het altijd een voordeel als een scrub in een zachte tube zit, dan krijg je het er wel wat makkelijk uit. In een harde fles kun je niet zo goed knijpen en word het al wat moeilijker.  De scrub bevat 150 ML en kost EUR 9,50.

Deze scrub is een combinatie van een scrub en een verzorgende crème. De scrub die uit de tube komt is best fijn. Het zijn geen harde deeltjes en het doet geen pijn als je het verdeelt over je huid. Ik heb weleens met een scrub gehad dat de scrubdeeltjes zo hard waren dat het echt pijn deed. Op de foto zie je de scrubdeeltjes niet zo goed, maar ze zitten er wel degelijk in! Ik heb toen ik deze scrub de eerste keer heb gebruikt een douchepuff gebruikt, maar merkte toch dat het met mijn handen wat beter werkt. Op die manier kan je het beter verdelen en gebruik je de scrub optimaal.

De scrub is ook redelijk zuinig in gebruik, ik had niet veel nodig voor mijn hele lichaam. De geur van de scrub is ook echt heerlijk! Hij ruikt naar zoete sinaasappel en cedar. Een zoetige maar toch wel frisse geur. Het is wel echt een geur waar je van moet houden. Ik krijg best wel energie van de geur.

Het gebruik van de scrub is ook simpel. Je stapt onder de douchestraal, brengt de scrub aan op je lichaam en spoelt het er daarna af met warm water. Ik heb zelf deze scrub gebruikt in combinatie met de Rituals Himalaya Clay (Hier komt nog een review over) om de resten klei van me af te spoelen. Ook heb ik deze scrub zonder de klei gebruikt en merk echt nadat ik gedoucht hebt dat mijn huid best zacht is, dus dat in deze scrub een verzorgende crème zit, dat is zeker.  Ik ben fan! 

Gebruik jij een scrub? Zoja, welke gebruik jij?

Liefs, Kimberly

De Rituals Sunrise Scrub is te koop bij de Rituals voor EUR 9,50

4 thoughts on “Review – Rituals Sunrise Scrub

  1. Aah de geur Sunrise lijkt me echt lekker. Ik ben meestal ook best een fan van Rituals scrubs. Momenteel gebruik ik een cheap scrub van de Action, lang niet zo fijn als deze natuurlijk haha:). De Himalaya Clay heb ik ook uitgeprobeerd, fijn product!

Geef een reactie

