wishlist

Wishlist #2

De afgelopen tijd heb ik veel op internet lopen surfen bij diverse webshops. Ook heb ik in veel perfumeries lekker gesnuffeld aan de parfums en gekeken naar alle mooie make-up. Er zijn zoveel leuke dingen! Ik wouw dat ik een geldboom in de tuin had, maarja, wie wilt dat nou niet? Vandaag heb ik voor jullie een wishlist klaarstaan met de items die ik op dit moment erg leuk vind! Lees snel meer!

 

1. Dit leuke jurkje zag ik bij de Zara. Ik ben de laatste tijd echt gek op groen! Toen ik dit jurkje zag werd ik ook meteen verliefd! Het is een jurkje die je alledaags aankan, en dat vind ik ook fijn. Ik ben nog op zoek naar leuke alledaagse jurkjes. Hebben jullie nog tips?

2. Ik ben mijn bureau op mijn kamer helemaal zat. Ik zit er eigenlijk nooit achter want ik leer liever beneden. Op de website van Ikea heb ik dit leuke ladekastje van Hemnes gezien. Ik heb weinig kastruimte en met deze ladekast zou ik dat kunnen oplossen. Binnenkort gaan we een keertje naar Ikea om voor onder andere deze ladekast te gaan kijken.

3. Dior Addict Extreme in de kleur Lucky. Deze kleur vind ik prachtig! Een lekker fel kleurtje die erg mooi is. Ik heb hem al op veel beautyblogs gezien en ben er erg benieuwd naar!

4. MAC eyeshadow in Expensive Pink. Een van de mooiste oogschaduwkleurtjes van MAC vind ik de Expensive Pink. Ook deze heb ik op veel blogs voorbij zien komen en ik ben er wel een beetje verliefd op.

5. Een van de dingen die ik het allerliefste wil: Mijn rijbewijs! Ik heb al een rijschool gebeld maar helaas zat hij de komende tijd even vol. Zodra hij een plaatsje vrij heeft word ik gebeld. Ik hoop dat het snel gebeurd want ik kan echt niet wachten om straks in de auto rond te scheuren hihi!

6. Coco Noir van Chanel. Dit is de nieuwe geur van Chanel, de flacon vind ik zelf al erg mooi, hij is straks en zwart met goud vind ik een mooie combinatie bij elkaar. De geur vind ik erg lekker, ik heb hem laatst geroken bij de parfumerie hier op dorp. Hij is wel erg prijzig, maar hij ruikt heerlijk!

Wat staat er op jou wishlist? 

Liefs, Kimberly

18 thoughts on “Wishlist #2

  1. Op mijn wishlist staan: mooie laarzen, een warme winterjas en mijn diploma voor school maar alles zal even moeten wachten want ben pas net begonnen met mijn opleiding en daardoor dus ook geen geld voor die andere 2 😉

  2. Wat een leuke kast! En je foto met dat schoentje in het glas is ook amazing. Mijn wishlist is ook errug big: van kastjes (net verhuisd) tot aan nieuwe jas en schoenen voor Fall/Winter!

  3. Pingback: Wishlist #3 | birdsandbeez

Geef een reactie

