Review

Review – Max Factor Colour Elixir Bewitching Coral Lipstick

Steeds vaker zie je ze, de koraalkleurtjes in de winkel. In kleding, maar ook in make-up. Zo ook in deze lipstick. Ik wilde graag nog eens een lipstick uitproberen van Max Factor en besloot laatst een kijkje te nemen. Deze kleur, Bewitching Coral vond ik meteen al opvallen en nadat ik hem had geswatcht, besloot hem te kopen om hem thuis te testen en voor jullie te reviewen. Lees meer voor de review en de swatches! 

De verpakking van deze lipstick vind ik mooi! Hij is mooi goud rechthoekig met subtiel Max Factor erop. Wat ik een leuk detail vind is dat ze de kleur van de lipstick in de onderkant laten terugkomen. Dit maakt het zoeken in je stash ook wat makkelijker. Op de onderkant staat trouwens ook de kleur in gouden letters. Deze lipstick is vrij compact, je kunt hem makkelijk meenemen onderweg. De lipstick beloofd je lippen een mooie kleur te geven en zachtere en gladdere lippen. In de lipstick zit onder andere  Vitamine E en zorgt ervoor dat je lippen er na 7 dagen mooier en zachter uitzien en aanvoelen.

Ook een leuk detail op de lipstick zelf, de grote X. Ik vind het altijd leuk als er ook aandacht word besteed aan de lipstick zelf, dat het merk erop staat of iets in die richting. Dat maakt de lipstick toch net wat specialer vind ik.

En dit is de swatch op mijn arm! Zoals je kan zien is het een beetje een rozig koraal kleurtje en is hij een beetje mat. Niet helemaal mat, maar meer een beetje fluweelig.

En de swatch op mijn lippen! Zoals je ziet is dit echt een kleurtje dat opvalt. In het echt is de kleur nog wat feller. Zelf zou ik het kleurtje niet heel snel overdag naar school dragen, dat is toch wat te opvallend. Maar als je ’s avonds naar een terrasje gaat of uit is het zeker een mooi kleurtje! De lipstick dekt ook erg goed, na een laagje zie je al nauwelijks meer mijn eigen lipkleur!

Doet deze lipstick ook wat hij beloofd? Deze lipstick maakt mijn lippen zeker zachter en verzorgd ze ook. Mijn lippen worden nadat ik de lipstick heb aangebracht zachter en het ziet er mooi uit. Hoe het resultaat is na 7 dagen weet ik niet, ik heb deze lipstick namelijk geen week gedragen, daar is hij echt wat te fel voor. Maar ik ben zeker tevreden over deze lipstick. Het is een mooie aanvulling voor mijn lipstick stash!

Wat vind jij van deze kleur? 

Liefs, Kimberly

De Max Factor Colour Elixir Bewitching Coral Lipstick is o.a. te koop bij Etos en Kruidvat en zijn ongeveer EUR 12,99

5 thoughts on “Review – Max Factor Colour Elixir Bewitching Coral Lipstick

Geef een reactie

