Tips/Uncategorized

Leuke Webshop: Esprit

Esprit is een merk dat iedereen wel kent. Waarschijnlijk heb jij er ook wel iets van in je kast hangen. Ik heb een aantal kledingstukken van Esprit in mijn kast hangen en vind dat ze altijd leuke kleding hebben, vooral de basics zijn erg fijn! Aangezien ik eigenlijk wel veel nieuwe herfstkleding nodig heb, besloot ik eens een kijkje te nemen op de webshop van Esprit, Esprit Nederland, en heb ik een aantal leuke kledingstukken voor jullie op een rijtje gezet! Ook handig op de webshop van Esprit: Bij de kledingstukken zie je een kopje staan waar je in een muisklik meteen de nieuwste trends kunt zien van dit moment!

Groen is op dit moment echt een kleur die je veel ziet in de winkels. Als je mijn blog al langer volgt zul je wel weten dat ik de kleur groen op dit moment heel erg leuk vind. Esprit heeft nu ook iets heel leuks, namelijk een kopje waar ze veel groene kledingstukken laten zien! Ik heb er meteen op geklikt en echt.. ik moet er bijna van kwijlen, hihi. Zoveel leuks en zoveel groen! Vandaag laat ik jullie een paar leuke items zien uit de groene selectie die Esprit heeft gemaakt en die je garderobe herfstklaar maakt!

Als eerst dit leuke a-symmetrische shirtje. Wat een mooi groen kleurtje! Deze staat echt op mijn wishlist. Met een leuk jasje erover staat dit zeker leuk.

Het shirtje daarnaast met de lange mouwen vind ik erg leuk door de goede ritsjes die op de schouders zitten, dat maakt een simpel shirtje nou net wat bijzonderder! Dit shirt is zeker ook herfstproof met de lange mouwen.

Een groene broek zie je deze herfst ook steeds vaker!  Deze groene skinny broek zou veel vrouwen goed staan.

Het groene blousje vind ik in combinatie met die zwarte broek  erg tof! Blousjes zie je ook steeds vaker en in deze groene tint val je zeker wel op.

Om lekker warm deze herfst door te komen kan een lekker vestje natuurlijk niet ontbreken. Een vestje kun je overal wel bij dragen, of het nu een broek of een rokje is. Een echte must-have!

Het shirtje met de waterval hals maakt elke outfit wel wat vrolijker. Doordat hij niet helemaal recht is, is het toch wat speelser.

Op dit jurkje ben ik echt verliefd.. De kleur, de vorm en de broche.. I love it all! Voor als het wat kouder word kun je deze mooi dragen met een vestje en een panty met mooie hakken eronder. Ik zie het al helemaal voor me, deze gaat in mijn winkelmandje! Ook de ring die je naast het jurkje zit past er perfect bij! Deze ring is een mooie eyecatcher bij elke outfit!

Ben je benieuwd geworden naar deze collectie of naar de andere leuke kleding van Esprit? Klik hier voor de website: Esprit Nederland

Wat vind jij van deze items? 

Liefs, Kimberly

5 thoughts on “Leuke Webshop: Esprit

Geef een reactie

