Uncategorized

Review – MAC Lipstick Lovelorn

Een van mijn favoriete merken is MAC. Ik heb al een kleine stash opgebouwd met een aantal producten en ik ben verslaafd! Daarom kan een mooie lipstick van MAC ook niet ontbreken in mijn stash. Ook gebruik ik redelijk vaak lipstick, ik vind het echt een heerlijk product. Toen ik bij de MAC store was, besloot ik het mooie kleurtje Lovelorn met mij mee te nemen. Benieuwd naar de swatches en mijn review? Lees dan meer!

De Lovelorn lipstick zit net als alle andere lipsticks van MAC in de zwarte kogelvormige huls. Het zwart van de huls lijkt niet helemaal zwart, maar met een beetje shimmer erin, I like! Wat ik erg leuk vind aan MAC is dat alle producten in dezelfde stijl zijn, soms de LE’s uitgezonderd. Maar de blushes, lipsticks, oogschaduws etc. hebben allemaal een zwarte verpakking en dezelfde, toch wel simpele, stijl.

De kleur Lovelorn is een lustre lipstick en bevat 3 gram. Net als alle andere lipsticks van MAC heeft ook deze het subtiele vanille geurtje. Je ruikt hem eigenlijk alleen als je hem opbrengt, de vanille geur blijft niet om je lippen heen hangen. Ik vind het zelf best een lekkere geur. Je hebt namelijk ook wel eens lipsticks die echt heel chemisch ruiken, maar gelukkig ruikt deze van MAC daar niet naar. Deze lipstick van MAC kost EUR 18,00 .

 

Lovelorn is een beetje een lichtroze nude kleurtje, erg geschikt voor een doordeweekse school/werk dag. Op de swatch op mijn arm lijkt hij vrij roze, maar dat valt eenmaal op je lippen wel mee.

 

En dit is Lovelorn op mijn lippen! De lipstick is lekker romig en smeer goed uit, dat vind ik al een mooi pluspunt. Alleen de kleur, ik weet niet wat het is maar de ene dag vind ik hem mij mooier staan dan de andere. Hebben jullie dat ook wel eens? De ene dag vind je de kleur je fantastisch staan, terwijl je de andere dag denkt bah, net niet. De houdbaarheid is ook vrij goed, al moet je na wat eten of drinken wel wat bijwerken, maar dat heb ik zelf bij bijna alle lipsticks.

 

Kortom: De ene dag vind ik Lovelorn geweldig, de andere dag niet zo. Het ligt denk ook maar net aan mijn humeur. Ik ben wel grote fan van de lipsticks van MAC, de smeren namelijk geweldig en blijven redelijk lang zitten. Ik wil er nog meer!

 

Heb jij al eens een lipstick van MAC geprobeerd? 

 

Liefs, Kimberly

 

MAC Lovelorn lipstick is te koop bij de MAC Pro Store en MAC Counters en kost EUR 18,00.

9 thoughts on “Review – MAC Lipstick Lovelorn

  1. Leuke kleeur! Ik zwicht altijd voor roze lipsticks, ik zou ze zo allemaal kunnen kopen maar gelukkig kan ik me nog wel een beetje inhouden;) Op de swatch doet hij me eerder denken aan MAC saint germain of MAC viva glam gaga, maar op je lippen is hij veel zachter van kleur. Staat erg mooi voor zover ik kan zien:)

Geef een reactie

