Uncategorized

Mijn dagelijkse make-up producten

Dagelijks gebruik ik make-up, behalve eigenlijk op dagen dat ik er geen zin in hebt. Op de dagen dat ik make-up gebruik heb ik een aantal make-up producten die ik standaard gebruik. Deze gebruik ik vooral omdat ik ze echt heel fijn vind. Vandaag laat ik aan jullie zien wat mijn dagelijkse make-up producten zijn. Kijk snel mee! 

 

Dit zijn alle producten bij elkaar die ik gebruik. Valt nog wel mee eigenlijk!

 

Dit zijn de producten die ik echt áltijd gebruik. Als ik haast heb is dit iets wat ik sowieso wel wil doen. Me wimpers snel in de krul, een paar laagjes mascara en als ik die minuut nog even heb snel ook even de bovenkant van mijn waterlijn omranden. De mascara die ik op dit moment gebruik is van Max Factor, de False Lash Effect. Mijn (tot nu toe) All time favorite! Een review over deze mascara is al online gekomen op BirdsandBeez, die kun je hier teruglezen. Het oogpotlood dat ik vaak gebruik is er een van Maybelline, de Eyeliner-matic. Ik geloof dat deze helaas niet meer te koop is. Ik vind hem zelf heel fijn werken omdat je hem niet hoeft te slijpen, maar gewoon uit de huls draait. De wimperkruller die ik op dit moment gebruik is die van de Hema, hier komt nog een review over, Stay tuned! 

 

En deze producten gebruik ik als ik meer tijd heb voor mijn make-up. Het Too Faced Natural Eye palette is echt mijn favoriet palette! De perfecte kleurtjes voor een mooie naturelle look zitten hierin. Je kunt wel zien welke kleurtjes ik veel gebruik. Heaven gebruik ik veel onder mijn wenkbrauw en in mijn binnenste ooghoek, Silk Teddy gebruik ik daar ook, alleen lichtjes, en af en toe gebruik ik het al highlighter op mijn wangen. Sexpresso gebruik ik vaak als eyeliner, daar is deze kleur perfect voor! Onder het Too Faced palette zie je een lipbalm van de H&M. Hij ruikt heerlijk naar chocolade en vanille! Ik hou echt van die geur. Hij maakt mijn lippen ook heerlijk zacht, groot pluspunt! Daarnaast een van mijn favoriete blushes, MAC Peachykeen. Deze gebruik ik vaak als ik de hele dag mooie gloed over mijn wangen wil hebben. Ik ben op deze foto alleen vergeten mijn highlighter te zetten en mijn NYX oogschaduwbasis.

 

Welke producten gebruik jij dagelijks?

 

Liefs, Kimberly

2 thoughts on “Mijn dagelijkse make-up producten

Geef een reactie

