Celeb/Uncategorized

Celeb make-up looks

Altijd als ik mij verveel vind ik het leuk om op Google op zoek te gaan naar de make-up looks van celebs. Op zoek naar een beetje inspiratie, te kijken wat de trends op dit moment zijn, of om de make-up bloopers te vinden. Vandaag laat ik jullie een aantal foto’s zien van de make-up looks van de celebs die ik tijdens mijn zoektocht vond. Van veel van deze kreeg ik inspiratie, dus binnenkort kunnen jullie hier op BirdsandBeez ook een look vinden die geïnspireerd is op de make-up van een celeb!

Als eerste deze look van Taylor Swift. Ik vind dit echt een hele mooi look. De ogen, lippen en wangen passen mooi bij elkaar! Haar ogen vallen erg op, en de bruine kleur onder haar ogen maakt de look een beetje mysterieus. En de lipstick en gloss de ze opheeft, ik wil het!

Adele heeft echt een signature look die iedereen wel kent. Als je aan Adele denkt, dan denk je aan een dikke eyeliner met nepwimpers. Op de eerste  foto vind ik dat je heel goed haar oogmake-up kan zien. Een mooie bruine ooglook met de welbekende eyeliner. Ook zie je hier goed hoe haar gezicht is geshaped.  Ik vind het een mooie make-up look!

Net als Adele heeft ook Kim Kardashian een signature look. Haar gezicht mooi geshaped, volle, lange wimpers, nude lippen en zwarte oogleden. Ik vind haar make-up heel gaaf, het is niet te heftig, maar ook weer niet te rustig. Het is er mooi tussenin. Alleen jammer dat haar gezicht wel een beetje geplamuurd is, maar voor een feestje is het denk wel erg mooi!

Deze look van Mila Kunis is echt een look die je ook zo overdag zou dragen. Een nude kleurige oogschaduw, een mooie zwarte eyeliner, peachy wangen en een koraalkleurige lipstick op je lippen en you’re ready to go! 

Eva Longoria is mijn favoriete actrice! Ik vond haar echt geweldig spelen in Desperate Housewives. Zo jammer dat deze serie is gestopt! Haar make-up vind ik ook wel wat weghebben van de make-up look van Kim Kardashian.

Een groot verschil van make-up, de make-up van Lady GaGa. Ik vind Lady GaGa echt onwijs tof! Hoe ze zich altijd lekker apart kleed en zoals hier ook aparte make-up, de manga ogen. Ik vind het echt heel tof dat ze dit gewoon allemaal zo in het openbaar doet. Zelf zou ik deze look alleen op een thema feest durven dragen, en niet naar de MTV awards. Afgelopen week was er ook het concert van Lady GaGa, ik vond het echt jammer dat ik daar niet bij was! Ik had het graag mee willen maken.

Wat vind jij de mooiste celeb look? 

Liefs, Kimberly

Bron foto’s: Google

9 thoughts on “Celeb make-up looks

  1. Adele haar make-up zit echt altijd amaaazing! Gewoon zo mooi. Ik hou van haar stem, maar ook van d’r make-up hihi! Lady Gaga is ook een goed voorbeeld, zeg. Tof zijn haar look’s hé? Ze inspireert me zo nu en dan echt eens. Net zoals Nicki Minaj soms, die moet ook altijd net iets anders hihi!

  2. Ik vind ze allemaal heel erg mooi!
    Allemaal hele draagbare looks, behalve die van Lady Gaga dan haha
    Bij Kim is het wel een beetje apart, het lijkt net of haar wangen geairbrushed zijn, haar voorhoofd heeft veel meer reliëf 😛

Geef een reactie

